בדרך לישראמן עם Geely: איפה כדאי לעצור בנסיעה לאילת?

מאות ספורטאיות וספורטאים ובני משפחותיהם יעשו בימים הקרובים את הדרך דרומה לקראת הישראמן. ירדנו לאילת עם הקרוסאובר החשמלי GEOMETRY C של Geely ובחרנו עבורכם כמה נקודות עצירה שוות.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לא צריך טעינה, אבל יופי של דרך, Geely לוקחת אותנו לישראמן | צילום: רונן טופלברג

הכנה לתחרות סיבולת עצימה כמו הישראמן דורשת טעינה מתאימה בדרך אליה וגם במהלכה, וכמו בכל תחרות כך גם בחיים כדאי לתכנן מראש ולא לפספס את הנקודות החשובות לאורך המסלול.

אם התחלתם את הירידה דרומה בקרוסאובר החשמלי של Geely, אז לא תצטרכו להיכנס לטעינה בזכות הטווח הגבוה שלו שעומד על 460 ק"מ – הנחשב לאחד מבין הגבוהים בקרב יצרניות הרכבים החשמליים וכך תוכלו להגיע כל הדרך עד לאילת. אבל אם בחרתם להפוך את הנסיעה שלכם לקצת יותר קלילה, הנה כמה דרכים לעשות זאת.

המסלול לאילת מתחיל עבור כל אחד בנקודה אחרת אבל אם חפצה נפשכם בביקור לנשמה ולא רק לגוף, תוכלו לעצור במדרשת שדה בוקר שבנגב. שם, במקום שבו חי ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, פועלת מדרשה שחזונה הוא להיות עוגן חינוכי ותיירותי הנטוע בסביבה מקיימת של טבע, מורשת וקידמה, להתוות ולפרוץ, לפתח את האזור ולהעניק שירות איכותי לבאים בשעריה.

"כדאי לתכנן מראש ולא לפספס את הנקודות החשובות לאורך המסלול" | צילום: רונן טופלברג

עוד מקום שיכול להתגאות בשירות האיכותי שהוא מעניק למבקריו הוא מלון קדמא, שממוקם מרחק הליכה מצריף בן גוריון, ומעוצב כחאן נבטי בלב מדבר. גם אם אין לכם כוונה לחנות כאן ללילה בדרך לישראמן, דעו שהמקום מאפשר למטיילים בנגב ליהנות מחוויית אירוח ייחודית, וגם להשתמש בעמדות הטעינה לרכבים חשמליים שזמינות לאורחי המלון בלבד.

אם בכל זאת אתם מחפשים לעצמכם את היעד הבא לעצירה בדרך לישראמן, כוונו את אפליקציית הווייז למצפה רמון. שם, בלב ארץ המכתשים, תוכלו לצאת לפעילויות שטח וטיול ברחבי המדבר של הר הנגב שמציע נופי טבע המזכירים מעט את ארץ בראשית.

אבל אתם בדרך לישראמן ואין לכם פנאי או חשק, ככל הנראה, לצאת ליותר מדי טיולים. אז כנסו שוב ל Geely שלכם, החשמלית הנמכרת בישראל, (על פי דוח איגוד יבואני הרכב, מצטבר לשנת 2022), והסתכלו יחד איתה קדימה לעבר העצירה הבאה שלכם.

היעד הבא יהיה, איך לא, קיבוץ יטבתה. שם, בתחומי מועצת אילות וגם בפונדק עצמו, תוכלו להיטען במתחם תיירותי המשלב אוכל ומרכז מבקרים חווייתי וגם בעמדות הטעינה המהירות של EV EDGE.

הישענו לאחור בדרך ליעד הבא | צילום: Geely

ניקח את ה- Geely שלנו, ונגביר את הווליום (בכל זאת, ברכב יש מערכת שמע מבית BOSH) ונמשיך קדימה לנקודה האחרונה לפני אילת שהיא בפארק תמנע. פארק תמנע נמצא במרכזו של העמק האדום בשולי הערבה, כ-25 ק"מ מצפון לאילת, והוא נחשב לאחד הפארקים הגדולים בישראל. בשטח של כ־70 אלף דונמים פזורים אתרים גיאולוגיים מרהיבים ונופים שתוכלו לגלות בטיולים ברגל, באופניים וברכב. במקום מסעדה וגם מגוון אפשרויות לינה, החל מאוהלים ועד לחדרי אירוח למשפחות ולזוגות.

את תחנות הטעינה האחרונות לרכב שלכם לפני כניסה לעיר הדרומית בישראל תמצאו בקיבוץ אילות, אבל אנחנו נמשיך ישר לתוך העיר כדי לחוות חלק ממה שהמתחרים יחוו.

Geely, הוא הרכב החשמלי הרשמי של הישראמן וזה שיוביל את המתחרים במקומות הראשונים לאורך התחרות בשקט ובשלווה האופייניים לו. עם 204 כוחות סוס, גג פנורמי מלא, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מצלמת 360 ועוד מגוון הפתעות. הרכב הזה יחנה במתחם האקספו, בחניה של מלון הרויאל גארדן, כדי להזכיר לכולנו איך להתנהל חכם, לחשוב קדימה ולנצל בצורה הטובה ביותר את הסוללה והאנרגיה שנמצאת בגוף שלנו.


תוכן שיווקי בשיתוף Geely








אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג