אסתר הולדשטיין אלופת אירופה למסטרס ב-100 חזה

אליפות אירופה לשחייני המסטרס בעיצומה והשחיינים הישראלים מביאים מדליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אסתר הולדשטיין | צילום: רונדה ניסמן

אליפות אירופה בשחייה למסטרס ממשיכה לייצר הישגים לשחיינים הישראלים הוותיקים. במקצה ל-100 מ' חזה ניצחה אתמול (שלישי) אסתר (סטלה) הולדשטיין מקבוצת "אקוותיקים" בקטגוריית הגיל 75-79, כאשר קבעה 1:44:46 דק'. הניצחון שלה היה משמעותי שכן היא ניצחה בפער של לא פחות מ-15 שניות על השחיינית הצרפתייה שהגיעה במקום השני.

להרשמה למשחה פורט2פורט

גם השחיין האולימפי והמאמן גרשון שפע בן ה-79 (קבוצת הגיל 75-79) הגיע לתחרויות ברומא וסיים במקום השלישי עם מדליית הארד ב-100 מ' חזה בזמן של 1:38:39 דק'. "זו סגירת מעגל עבורי להגיע לרומא ולהתחרות", סיפר שפע לאתר LEN המסקר את האליפות, "ב-1960 הייתי בן 17 ובתחילת דרכי כשהתחריתי במשחקים האולימפיים של רומא של אותה השנה. האלימפיאדה הייתה נהדרת ואהבתי בה הכל וצפיתי בכל התחרויות".

בסוף השבוע התחרה השחיין והמאמן דניאל קציר במקצה המים הפתוחים למרחק 3 ק"מ וסיים במקום השני בקבוצת הגיל 35-39, עם מדליית כסף בתוצאה 36:41.2 דק'.

מדליסטית נוספת באליפות אירופה לוותיקים היא רונה יופה גם היא מקבוצת "אקוותיקים" שזכתה במדליית ארד ב-50 גב בתוצאה 45:61 שנ'.

רונה יופה מדליסטית 50 מ' גב | צילום: רונדה ניסמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג