אסרט ממו וריקי סלם אלופי ישראל במרתון

למקום השני מבין הישראלים הגיע ברהון וובה ולמקום השלישי יוסף גיז’אצ’ו. אור כרמלי שנייה מבין הישראליות ויערה זנגי שלישית. אנחנו ממשיכים לעדכן באופן שוטף בפייסבוק של שוונג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למקום השני מבין הישראלים הגיע ברהון וובה ולמקום השלישי יוסף גיז'אצ'ו. אור כרמלי שנייה מבין הישראליות ויערה זנגי שלישית. אנחנו ממשיכים לעדכן באופן שוטף בפייסבוק של שוונג

מאת:יאיר בן עמי


דיווחים מהשטח, בזמן אמת-היכנסו לפייסבוק שלנו כאן

במהלך השעות הקרובות לא נעדכן את האייטם הזה. לדיווחים מהשטח היכנסו לפייסבוק של שוונג



ריקי סלם, אלופת ישראל במרתון, מסיימת בזמן של 2:54:30


חבורת החוד בחצי הדרך


קבוצת המובילים


ראשוני הרצים יצאו לחימום במזג אוויר בהיר וטמפרטורה של 2 מעלות, התחזית להמשך היום למזג אוויר טוב עם טמפרטורות של 10-12 מעלות

 שער הסיום בהכנות אחרונות

מראה מעל הכנרת בשעה 07:30 בבוקר

הכנות אחרונות לפני הזינוק למרתון ווינר טבריה 2013

מסיבת העיתונאים המסורתית פתחה את אירועי מרתון ווינר טבריה 2013. כל הדוברים היללו ושיבחו את ההצלחה של המרתון.

מזג האוויר היה כמובן הנושא המרכזי בתחילת מסיבת העיתונאים. כולם התייחסו לסערה והביעו תקווה כי היא תסתיים כשהמרתון יוזנק.

בתקווה לשיא מסלול חדש נמסר כי מכתיבי הקצב קיבלו הוראה למשך את החבורה המובילה לקצב של 2:07:00 שעות, מהר בחצי דקה משיא המסלול אשר נקבע אשתקד.


יו"ר איגוד האתלטיקה, דורון קופמן, שלישי מימין: "זו הפעם הראשונה שאני יושב במסיבת עיתונאי ספורט"

ראשון הדוברים היה יו"ר איגוד האתלטיקה החדש, דורון קופמן, אשר התייחס קודם כל לפעם הראשונה שלו: "זו הפעם הראשונה שאני יושב במסיבת עיתונאי ספורט כי הגעתי מתחום הכלכלה. זה המרתון הראשון שלי". לאחר מכן הוא התייחס למזג האוויר: "זו אחת הסופות הקשות ואני מקווה שמחר לא תהיה רוח ונגיע להישגים טובים". גם לגדילה במספר הרצים התייחס קופמן: "זהו המרתון הגדול ביותר מאז החל האירוע. מעל 2000 משתתפים". לבסוף הוא התייחס לפרס הכספי: "מי שירד מתוצאה של 2:7:30 שעות יקבל פרס בקנה מידה בינלאומי של 100,000 דולר. אני מקווה שהפרס ימריץ את הרצים".


כמה מהדוברים ציינו כי מרתון טבריה 2012 נכנס לעשרת המרתונים המהירים בעולם, אחד מהם היה אורי שפר שאמר כי הריצה "זה ענף תשתית ממנו יכולים לצמוח לענפים האחרים. זה לא טריוויאלי שזהו אחד מעשרת המרתונים המהירים בעולם. אני מקווה לשיא מסלול אצל הנשים, שעומד על 2:34".



שולחן רצי העילית במסיבת העיתונאים


המנהל המקצועי של המרתון, דוד סעידי, ציין את העובדה כי על קו הזינוק יהיו 195 רצות. כמה מהדוברים הביעו תקווה כי לפחות רצה ישראלית אחת תרד מגבול שלוש השעות והיו שאמרו כי ייתכן ושתי רצות ישראליות יעמדו במשימה. הראשונה שהוזכרה, כמי שיכולה לנצח באליפות ישראל ולרדת מגבול שלוש השעות הייתה ריקי סלם. הרצה השנייה ששמה עלה הייתה יערה זנגי, אשר במרתון הבכורה שלה ירדה משלושה שעות וניצחה באליפות ישראל (בשנת 2011).

זוהר זימרו היה אחד משני הנציגים הישראלים, מבין הספורטאים, והוא נשאל על רמת המוטיבציה שלו לאחר המרתון של המשחקים האולימפיים בלונדון. זימרו אמר: "בואו ונשכח את מה שהיה שם ונסתכל על מחר. נקווה שישראלים יעשו זמן טוב. המטרה ששמתי לעצמי היא לרוץ". על ההכנות לקראת המרתון הוא אמר כי היו בעיקר מנטאליים: "יש כל הזמן עליות וירידות במוטיבציה. אומנם התאמנתי למרתון אבל לא במאה אחוז, אני עדיין חזק בפנים. מלונדון תישאר צביטה, אך זה לא ישפיע על מחר מהרגע שמזנקים". זימרו דיבר גם על היריבות עם יוסף ג'יזאצ'ו, שישב לצידו כנציג השני מבין הישראלים: "תמיד רצנו ביחד ואני אשמח לרוץ עם ג'יזאצ'ו. הוא ישמח אם אני ינצח והפוך ולכן לא משנה מי ינצח. אנחנו כמו אחים".

ז'ק כהן, מזכ"ל איגוד האתלטיקה, הזכיר כי זימרו וגיזאצ'ו כבר קבעו את הקריטריון למרתון באליפות העולם הקרובה שתיערך השנה במוסקווה (2:17 שעות). הוא גם הביע תקווה שאסף בימרו הוותיק, החוזר לאחר שלוש שנים למרתון, יקבע את הקריטריון לאליפות כדי להעמיד שלישיית רצי מרתון על הזינוק במוסקווה.

זימרו עם זהבה שמואלי


לאחר מסיבת העיתונאים נפתחה מסיבת הפסטה רבת המשתתפים


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג