"אני מרוצה מהביצועים שלי": שחר שגיב סיים תשיעי בסופרליג בלונדון

הטריאתלט שחר שגיב פתח את סבב תחרויות הסופרליג בלונדון וסיים שם במקום גבוה בדירוג הכללי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב יוצא ממקצה השחייה בסופר-ליג | צילום: האתר הרשמי של התחרות

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב, 27, פתח אתמול (ראשון) את סבב התחרות היוקרתי במסגרת הסופרליג, כשבתחרות בלונדון, הראשונה מבין חמש, סיים במקום התשיעי בדירוג הכללי. התחרות בסופרליג כוללת שלושה מקצים קצרים של: שחייה 300 מ', רכיבה של 4 ק"מ וריצה של 1.6 ק"מ. בתחרות השתתפו 20 הטריאתלטים הבכירים בעולם ושגיב וקבוצתו ה-CHEETHAS מדורגת בתום התחרות הראשונה, במקום השלישי.

שגיב פתח היטב את התחרות ומיד אחרי המקצה הראשון, בתום תחרות השחייה התמקם בדבוקה השנייה במקצה הרכיבה. לאחר החלפה טובה משחייה לאופניים הצליח לסיים את המקצה הזה במקום ה-10, במרחק 11 שניות מהבריטי אלכס איי, מדליסט הכסף מטוקיו 2020 שניצח את המקצה.

במקצה השני המשיך שגיב להציג יכולת טובה מאד וסיים אותו במקום הרביעי אחרי רכיבה מהירה והקדים אותו  האוסטרלי מאט האוזר.

במקצה השלישי והאחרון, אחרי רכיבה אגרסיבית מאד סיים שגיב את המקצה במקום התשיעי, שהוא הדירוג הסופי שלו בתחרות זו – סך הכל צבר שחר שגיב בתחרות זו 7 נקודות אישיות.

"אני מרוצה מאוד מהביצועים שלי", אמר בתום התחרות שגיב, "יחד עם זאת יש בתוכי תחושת החמצה. הרגשתי שהמקומות החמישי והשישי היו בהישג ידי. אני כבר עם הפנים לתחרות הבאה בשבוע הבא במינכן".

בשבוע הבא יתחרה במינכן (גרמניה) ובהמשך במאליבו (לוס אנג'לס), טולוז (ספרד) ובערב הסעודית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג