אליפות העולם באתלטיקה 2015 || האצנית אולגה לנסקי סיימה במקום האחרון במקצה המוקדמות שלה

האצנית הישראלית קבעה 23.63 שניות במקצה ה-200 מ' ולא הצליחה להתקרב לשיאה האישי; בולט וגאטלין טיילו במוקדמות המרחק המקביל לגברים; קניה זכתה בזהב גם בהטלת כידון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אולגה לנסקי ספרינטרית
אולגה לנסקי ספרינטרית

אולגה לנסקי היתה הספורטאית הישראלית השנייה שנכנסה למעגל התחרויות באליפות העולם באתלטיקה, והיום היא התחרתה במוקדמות הריצה ל-200 מטר. לנסקי סיימה במקום האחרון במקצה המוקדמות שלה בזמן של 23.63 שניות ובמקום ה-46 מבין 49 אצניות. היא היתה רחוקה ב-23 מאיות משיאה האישי הרשמי שנקבע השנה במשחקים האירופיים בבאקו, וב-48 מאיות מהתוצאה שקבעה לאחרונה ברוסיה, בתחרות שבה לא נמדדה רוח. אגב, אותה תוצאה שהיא 23.15 שניות הספיקה כדי לעלות לחצי הגמר.

אולגה לנסקי 2015

היתה רחוקה משיאה האישי. אולגה לנסקי | צילום: טיבור יגר

קצת לאחר מכן התקיימו מקצי חצי הגמר ל-200 מטרים לגברים, וגם במרחק הזה צפוי לנו גמר מרתק בין יוסאין בולט לג'סטין גאטלין ביום חמישי אחר הצהריים לפי שעון ישראל. כל אחד מהם ניצח בקלות במקצה שלו. גאטלין קבע זמן מהיר של 19.87 שניות בעוד שבולט הסתפק בתוצאה של 19.96 שניות. 

קניה השיגה את מדליית הזהב החמישית שלה באליפות בבייג'ינג, כשיוליוס ייגו ניצח בהטלת כידון עם תוצאה מדהימה של 92.72 מטרים. גם מדליסט הכסף מגיע מאפריקה, מדובר באיהאב אל סאייד המצרי שקבע 88.99 מטרים, כשטרו פיטקמאקי הפיני זכה במדליית הארד. מדליית הזהב השישית של קניה הגיעה בריצת ה-3,000 מטר מכשולים לנשים כשהייבין ג'פקמוי ניצחה בזמן של 9:19.11 דקות ושמרה על ההגמוניה הקנייתית במרחק הזה. האמריקאים קיוו להשיג מדליית זהב שניה בתחרות בריצת ה-400 משוכות לנשים, אבל שאמיר ליטל וקסנדה טייט לא הצליחו במשימה וסוזנה היינובה הצ'כית שמרה על התואר שלה אחרי שניצחה בזמן של 53.50 שניות.

ריצת ה-400 מטר לגברים הסתיימה בהפתעה גדולה כשוויד ואן ניקרק מדרום אפריקה קיצץ חצי שניה משיאו האישי כדי לנצח בזמן של 43.48 שניות ולהפוך לרץ ה-400 הרביעי בכל הזמנים. לשון מריט האמריקאי סיים שני בזמן של 43.65 שניות שזה שיא אישי בשבילו והפייבוריט לניצחון, קימאני ג'יימס מגרנדה, סיים שלישי עם 43.78 שניות.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג