התאחדות האתלטיקה הבינלאומית: "לנסקי יכולה להשתתף באליפות העולם בבייג'ין"

לנסקי, אלופת ישראל ב-100 וב-200 מ' קיבלה את החותמת הרשמית של התאחדות האתלטיקה הבינלאומית ותשתתף בשבת הבאה באליפות העולם בבייג'ין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אולגה לנסקי

לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות ניצחונה של אולגה לנסקי בתחרות בירינו שבפאתי מוסקבה בריצת 200 מ' בתוצאה 23.18 (תוצאה המהווה שיפור של 22 מאיות לשיאה הקודם שנקבע בבאקו), אישר סופית ה-IAAF, התאחדות האתלטיקה הבינלאומית, את השתתפותה של לנסקי באליפות העולם. לנסקי, אלופת ישראל ב-100 וב-200 מ' קיבלה את החותמת הרשמית של התאחדות האתלטיקה הבינלאומית והוועדה המארגנת של אליפות העולם 2015 באתלטיקה.

אולגה לנסקי

קיבלה את אישור ה-IAAF – התאחדות האתלטיקה הבינלאומית | צילום: באדיבות הוועד האולימפי

כזכור, ראשי איגוד האתלטיקה הודיעו במסיבת עיתונאים בתחילת השבוע לקראת יציאת המשלחת הישראלית לאליפות העולם שתיפתח ב-22 באוגוסט בבייג'ינג, כי הוחלט לכלול את אולגה לנסקי במשלחת לאליפות העולם, וזאת למרות שהיא קבעה את הקריטריון לאליפות בתחרות שבה לא נמדדה רוח.

על פי ההחלטה, אולגה לנסקי (מכבי ראשל"צ) היא אחת מ-1,936 האתלטים והאתלטיות שישתתפו באליפות העולם שתיפתח בבייג'ין בשבת הבאה. במוקדמות ריצת ה-200 מ' תשתתפנה 60 נשים מ-37 מדינות, מתוך כלל 893 נשים שתשתתפנה באליפות. הכללתה של לנסקי ברשימת המשתתפות לאליפות מהווה חותמת סופית להשתתפותה במפעל היוקרתי, כמו גם אישור סופי עבור איגוד האתלטיקה הישראלי. כפי שכבר נאמר ע"י במסיבת העיתונאים שהתקיימה ביום ראשון, 9.8, איגוד האתלטיקה הישראלי יפעל בהתאם לכתוב ברשימת המשתתפים הסופית שתפורסם ע"י ה-IAAF, וכך אכן יעשה.

יו"ר האיגוד, רפי פלד, הודיע בעקבות כך כי: "אולגה לנסקי תצא לאליפות העולם עם רוח גבית מלאה של איגוד האתלטיקה. אני מאמין באמונה שלמה ביכולותיה של אולגה ששייכת לסגל היהלום של האתלטיקה הישראלית".

כמו כן, במסגרת סיום ההכנות של המשלחת הישראלית לאליפות העולם ערכו שלשום (חמישי) שלושה אתלטים מבחן כשירות מסכם. האתלטים שהשתתפו בהכנה הם: דונלד בלייר-סנפורד, אולגה לנסקי וחנה קנייזבה-מיננקו. השלושה התייצבו באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף וביצעו את המבחן. גם דמיטרי קרויטר ערך את מבחן הכשירות המסכם שלו כבר ביום רביעי, ואילו מרגריטה דורוז'ון שמסיימת מחנה אימון מסכם באוקראינה, דיווחה על מחנה מוצלח ומוכנות מלאה מבחינתה לאליפות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג