אליסון פליקס תגיע למרוץ הלילה של נייקי בתל אביב

אליסון פליקס , זוכת שלוש מדליות זהב בלונדון ואחת האתלטיות המובילות בעולם מגיעה לישראל להעניק השראה למשתתפי מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליסון פליקס , זוכת שלוש מדליות זהב בלונדון ואחת האתלטיות המובילות בעולם מגיעה לישראל להעניק השראה למשתתפי מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב

מאת:מערכת שוונג



אליסון פליקס, אחת הספורטאיות המצליחות ביותר בעולם בענף האתלטיקה הקלה, תגיע  לישראל  לביקור של 3 ימים , בכדי להעניק השראה ל-  20,000 הרצים והרצים במרוץ הלילה של נייקי בתל- אביב,  המרוץ הגדול והמתוקשר ביותר בישראל, המתקיים זו השנה השישית ע"י חברת נייקי ועיריית תל-אביב-יפו.

אליסון, ייצגה את נבחרת האתלטיקה של ארה"ב  בלונדון הקיץ,  שם הגיעה להישגים הטובים ביותר שלה עד כה וזכתה בשלוש מדליות זהב, האחת בריצת 200 מטרים, ושתיים נוספות בריצת שליחים 4 x 100כפול ו-4 כפול 400 מטרים.

"אני נרגשת מאוד מהביקור בישראל לרגל מרוץ הלילה של נייקי ומקווה שאוכל להשפיע על הרצים בתל-אביב לתת את כל מה שיש להם ויותר מזה, בדיוק כמו שעשיתי הקיץ בלונדון", אמרה אליסון.


אליסון פליקס בלונדון (צילום: יח"צ)

רצי תל-אביב יזכו לפגוש את אליסון על קו הזינוק של מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב שיערך ב-30 באוקטובר.

נושא המרוץ השנה הוא הצבת מטרות אישיות והשגתן. תכנית Set Your Goal and Beat It עודדה את הרצים  להציב לעצמם מטרה אישית לקראת המרוץ ולשתף את האחרים, בכדי לצור מחויבות. מדובר בכל מטרה או יעד  מאתגר;  לרוץ את המרוץ בפעם הראשונה , לשפר את השיא האישי  או תחרות אישית מול אדם מסוים. לאורך התכנית נייקי מעודדת ומסייעת לרצים להשיג את המטרה שלהם באמצעים שונים, כולל שימוש בתוכנית האימונים של +Nike שהושקה לאחרונה במכשירי הסמארטפון, קבוצות ריצה הפתוחות לקהל הרחב בערים הגדולות ומשימות ריצה ייעודיות בהם לקחו חלק אלפי רצים מכל רחבי הארץ.  כמו כן, ניתן השנה דגש ייחודי לעידוד נשים להצטרף לטרנד הריצה  באמצעות פעילות ייעודית וקבוצת ריצה וחיזוק בהדרכת ענת הראל  הפועלת בתל-אביב.


פליקס על קו הסיום של ריצת 200 מטרים, המדליה השלישית שלה בלונדון, (צילום: gettyimages)


מרוץ הלילה של נייקי הוא המרוץ ה-22 בסדרה של 34 מרוצים הנערכים במסגרת “We Run” ,סדרת מרוצים של נייקי לשנת 2012 הממוקדת בהגברת מוטיבציה, תמיכה ויצירת קשר בין רצים מרחבי העולם. הרעיון הכללי הוא גיבוש קהילה גלובלית של ספורטאים שישתתפו בסדרות המרוצים החברתיים של נייקי המבוססות על טכנולוגיית +Nike החדשנית.

חוויית Nike+ Running מניעה את הרצים להישגים גבוהים יותר עם יכולות ומוצרים חדשים, מעוררת בהם השראה ותובנות ומרחיבה את הגישה לקהילת Nike+, המונה כבר כ-7 מיליון חברים. מועדוני ריצה קבועים מציעים מפגשי אימון עם טיפים לשיפור הכושר, אתגרים תחרותיים, ועצות לגבי כל מה שנדרש כדי להגיע מוכנים ליום המרוץ: מבחני מוצרים, ניתוח צורת הריצה ועוד.

10.10.2012


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג