איש הישראמן – סמסונג השבועי: הקטור קוקייר

הוא בן 55, נשוי פלוס 3 מאילת, בעליה של הגלידריה המפורסמת שבטיילת מלכת שבא באילת. הוא עוסק בספורט מגיל 10, מקווה להמשיך ולעסוק בספורט עוד שנים ארוכות. אוהב מאוד את המרחקים הארוכים, מזכיר לכולנו שהכל בראש, שכל מה שצריך זה להחליט על המטרה, ולא להסתכל אחורה. לא לפחד מהמרחקים הארוכים ולא מהאימונים הקשים. הוא מאחל לעצמו ולשאר המשתתפים שימצאו את הזמן והכוח להתאמן, והכי חשוב - לעשות את התחרות בכיף ולסיים עם חיוך. איש הישראמן – סמסונג השבועי של שוונג הוא – הקטור קוקייר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הוא בן 55, נשוי פלוס 3 מאילת, בעליה של הגלידריה המפורסמת שבטיילת מלכת שבא באילת. הוא עוסק בספורט מגיל 10, מקווה להמשיך ולעסוק בספורט עוד שנים ארוכות. אוהב מאוד את המרחקים הארוכים, מזכיר לכולנו שהכל בראש, שכל מה שצריך זה להחליט על המטרה, ולא להסתכל אחורה. לא לפחד מהמרחקים הארוכים ולא מהאימונים הקשים. הוא מאחל לעצמו ולשאר המשתתפים שימצאו את הזמן והכוח להתאמן, והכי חשוב – לעשות את התחרות בכיף ולסיים עם חיוך. איש הישראמן – סמסונג השבועי של שוונג הוא – הקטור קוקייר

מאת:מערכת שוונג





הקטור קוקייר
בן 55, נשוי + 3, תושב אילת.

עבודה:

בעל הגלידרייה "אלדו" שבטיילת מלכת שבא.



באיזה מקצה את/ה מתכנן/ת להתחרות בישראמן סמסונג 2012?


במקצה החצי.


האם זאת הפעם הראשונה שלך בישראמן אילת?
השתתפתי פעם אחת בישראמן אילת, במקצה החצי, בשנת 2009.

האם התחרית בעבר בתחרויות איש ברזל / חצי איש ברזל נוספות? היכן ומתי?
התחריתי באיש ברזל ברוט, גרמניה ב 2008, באיש ברזל בציריך, שוויץ ב 2009, ושלוש פעמים בחצי איש הברזל בטבריה, בשנים 2007, 2008, 2009. כמו כן אני רשום כבר לתחרות איש הברזל בפרנקפורט ביולי 2012.



האם יש תחרות מסוימת שזכורה לך במיוחד?


התחרות שזכורה לי במיוחד היא תחרות איש הברזל הראשונה שלי למרחק המלא, בגרמניה ב 2008. ירד גשם כבד משש בבוקר ועד הסוף – היה מדהים !!!

איזה מהענפים (שחייה, אופניים, ריצה) חביב עליך במיוחד?

בתחרות אני אוהב את הכל, אבל באימונים אני נהנה בעיקר מהשחייה ומהרכיבה.


מהו "חלום איש הברזל" שלך? האם יש תחרות שהיית רוצה להתחרות בה באופן מיוחד?

אני עוסק בספורט מגיל 10, החלום הוא להמשיך ולעסוק בספורט עד גיל 80 לפחות. אין תחרות מסויימת שהייתי רוצה להשתתף בה באופן מיוחד, רק לסיים כל תחרות עם חיוך.

מי הוא איש הברזל או הספורטאי עמו היית רוצה להתאמן לישראמן?

אני מתאמן בקבוצה "אילתים", חלק מהאימונים אני מבצע עם חברים או לבד. בסופו של דבר בתחרות כל אחד עם עצמו, כך שגם האימונים לבד חשובים. כמובן שהייתי שמח להיות שוב בן 20, ולהצטרף לקונטדור וקבוצתו באימוניהם במהלך ביקורם בארץ.




בטור דה פראנס 2008


מדוע אתה משתתף בישראמן? מה הציפייה שלך מהתחרות? מהו ההישג עליו אתה גאה ביותר? מהן השאיפות לעתיד?

אני משתתף בישראמן-סמסונג, קודם כל כי אני אוהב את המרחקים הארוכים, ושמח שיש תחרויות כאלה גם בארץ. אני מצפה מעצמי שיהיה לי זמן וכוח להתאמן, לעשות את התחרות בכיף, ולסיים עם חיוך. ההישג שאני גאה עליו ביותר הוא תחרות איש הברזל בשוויץ, בה עשיתי זמן של 12:30. זה הזמן הכי טוב שלי, ואני מקווה עוד לשפר אותו בפרנקפורט.

ולסיכום, כמה מילות עידוד לעצמך ולשאר המשתתפים:

לסיכום, הכל בראש – צריך להחליט על המטרה, לא להסתכל אחורה, וכן להסתכל על הנופים בדרך ולהנות מהתחרות.





רוצים להשתתף במדור? מלאו את הפרטים כאן
שלחו 3 – 4 תמונות ל- [email protected]

אתר התחרות –
ישראמן סמסונג 2012

מפת מסלול הרכיבה

תאור מסלולי התחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג