אטיאס ודמסו אלופי ישראל ב-15 ק"מ

האתלט שניצח באליפות ל-10 ק"מ השלים תואר נוסף במרחק 15 ק"מ ואילו בין הנשים, אלופת אשתקד חזרה להתחרות ולנצח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האתלט שניצח באליפות ל-10 ק"מ השלים תואר נוסף במרחק 15 ק"מ ואילו בין הנשים, אלופת אשתקד חזרה להתחרות ולנצח

מאת:מערכת שוונג


בסיום היה זה זגאיה דמסו הפועל עפולה/אתלטי אורן השרון שחצה ראשון את קו הגמר בתוצאה 52:46 דקות. האתלט בן ה-21 רשם לעצמו תואר לאומי שני בקריירה ושני ברציפות, אחרי שרק לפני שבוע וחצי זכה בתואר ל-10 ק"מ. גם הפעם, כמו באשדוד, ניצחונו של זגאיה היה ברור ולא הוטל בספק כבר מהקילומטרים הראשונים לריצה.

אנדלקאו גזהיי מאתלטי השרון סיים במקום השני עם זמן של 56:03 דקות ואיציק לוי מאיילות שלישי עם 57:00 דקות. מאמנו של זגאיה, דני דסטה, סיים במקום השישי, כ-9 דקות אחרי חניכו.


זגאיה דמסו באליפות ישראל במרוצי שדה



בין הנשים הייתה זו מיגל אטיאס ממכבי ת"א שזכתה בתואר. אחרי שוויתרה על עונת 2012, לטובת קריירה צבאית. אטיאס שבה לאחרונה להתחרות וראתה חשיבות גדולה בהשתתפות בתחרות שהתקיימה בחצר האחורית של ביתה:  "אני רצה בחלק מהמסלול הזה כל יום באימונים", סיפרה אטיאס ערב המרוץ. אחרי שזכתה אשתקד באליפות שהתקיימה לראשונה בעיר הולדתה, האתלטית שחגגה השבוע 26 עשתה זאת שוב בתוצאה 1:04:10 שעה אשר הקנתה לה את המקום ה-11 בדירוג הכללי. אחריה, בדירוג הנשים וגם בדירוג הכללי סיימה אירנה-אור קונובלוב מאיילות בתוצאה 1:05:29 שעה. שלישית סיימה רותם להב ממכבי ראשל"צ בזמן של 1:10:22 שעה.

אטיאס באליפות ישראל ב- 10,000 מטרים
(צילום: עופר ביידה)





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג