שיא ישראלי חדש לאנסטסיה גורבנקו ב-100 חופשי

בתחרות ליגת השחייה הבינלאומית שמתקיימת בבודפשט קבעה השחיינית שיא חדש בבריכות קצרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בתחרות ליגת השחייה הבינלאומית (ISL) שמתקיימת בבודפשט שבהונגריה, קבעה השחיינית אנסטסיה גורבנקו, 16, שיא ישראלי חדש בבריכות קצרות במשחה ל-100 מטר חופשי בזמן של 52.87 שנ', וכן עם שיא נוער ב-200 חופשי בזמן של 1:57.03 דק'. גורבנקו עשתה את התוצאה תחת הקבוצה לוס אנג׳לס קרנט, אותה מוביל דייויד מארש.

קבעה שיא ישראלי. אנסטסיה גורבנקו | צילום: מאט פוליצי, באדיבות לוס אנג'לס קרנט

גורבנקו שקבעה שני שיאים ישראליים בתחרות הבכורה שלה בסוף השבוע שעבר, עשתה זאת פעם נוספת בבריכה בבודפשט. גורבנקו זינקה ראשונה למשחה השליחים של קבוצתה, לוס אנג׳לס קרנט, ל-4×100 חופשי וקבעה זמן המהיר במאית אחת מהשיא הקודם, שהיה שייך לאנדראה מורז ונקבע לפני ארבע שנים. כמו כן, היא שיפרה את שיאה האישי מהשנה שעברה בכשנייה וחצי. יחד איתה, קבוצת השליחים סיימה במקום השישי במשחה.

לאחר מכן, קפצה גורבנקו למשחה אישי במרחק הכפול, 200 מטר חופשי, וגם בו שיפרה משמעותית את שיאה האישי וקבעה שיא נוער. היא שיפרה ב-92 מאיות את שיא הנוער הקודם, שהיה שייך ללאה פולונסקי. במשחה זה הגיעה הישראלית במקום השביעי. לאחר יום התחרויות הראשון, נמצאת הקבוצה מלוס אנג׳לס במקום השני עם 212.5 נקודות, כשרק לונדון רואר מקדימה אותה עם 251.5 נק׳.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג