שחייה: נבחרת המיקס סיימה במקום העשירי באליפות העולם

השליחות והשליחים במשחה 4 פעמים 100 מעורב עמדו בקריטריון הבינלאומי למשחקי טוקיו 2020. יעקב טומרקין נשר גם במוקדמות 200 מעורב אישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחייני נבחרת המיקס תומר גולדפדן, אנדריאה מורז, אנסטסיה גורבנקו ותומר פרנקל

יומה הרביעי של אליפות העולם בשחייה יצא לדרך לפנות בוקר בגואנגז'ו שבדרום קוריאה, בהשתתפות 6 שחיינים ישראלים. ארבעה מהם הרכיבו את נבחרת המיקס לשליחות ושליחים במשחה 4 פעמים 100 מעורב.

שיא ישראלי ומקום בטוקיו. מימין: גולדפדן, מורז, גורבנקו ופרנקל | צילום: איגוד השחייה בישראל

הרביעייה שכללה את אנסטסיה גורבנקו (גב), איתי גולדפדן (חזה), תומר פרנקל (פרפר) ואנדראה מורז (חתירה) הצליחה לשפר את השיא הישראלי שנקבע באליפות אירופה האחרונה ולסיים במקום העשירי במוקדמות בזמן של 3:48.06 דק'. הרביעייה היתה אמנם רחוקה בקרוב לשלוש שניות מהמקום השמיני שהיה מעלה אותה לגמר, אבל מצד שני היא עמדה בקריטריון האולימפי הבינלאומי למשחקי טוקיו 2020 כשסיימה בין 12 הראשונות.

יעקב טומרקין השתתף במוקדמות משחה ה-200 מעורב אישי, אבל בדומה ל-100 גב, כאן כאן הוא החמיץ את העלייה לחצי הגמר וסיים במקום ה-22 הכללי בזמן של 2:00.97 דק'. מירון חרותי שכבר השיג חצי גמר ב-50 פרפר ביומה הראשון של האליפות, התחרה במוקדמות 100 חופשי לגברים וסיים במקום ה-38 הכללי בזמן של 49.82 שנ'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג