שחייה: אקוותיקים זכו באליפות החורף למאסטרס

המועדון מגבעת חיים עשה את זה שוב באליפות ישראל שהתקיימה בסוף השבוע בבריכה האולימפית בוינגייט. אריק קוטק זכה בגביע על שם נלו בילדרמן ז"ל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחייני אקוותיקים בראש הפודיום באליפות ישראל בשחייה למאסטרס

אליפות ישראל arena למאסטרס חורף 2020 הסתיימה אתמול (שבת) בבריכה הלאומית במכון וינגייט. כ-350 שחייניות ושחיינים מכ-30 אגודות שונות לקחו חלק בתחרות, בה נרשמו שלל שיאי גילאים החל מקבוצת הגיל 25-29 וכלה בקבוצת הגיל 80+.

החגיגה של השחיינים הוותיקים | צילום: גיא שמואלי

עוד כתבות בנושא 
דב ניסמן זכה ב-5 מדליות זהב באליפות העולם למאסטרס 
צפו: הטיפים של שחייני המאסטרס המובילים בארץ לשחייה במים פתוחים 
הלך לעולמו אלוף העולם בשחייה למושתלים 

בסיכום הניקוד הכללי של התחרות, מי שהוכתרו כאלופים הם אגודת אקוותיקים, אשר זכו במקום הראשון הן בניקוד הנשים, הן בניקוד הגברים והן בכללי. במקום השני בכל הקטגריות התמקמה אגודת Swim West ובמקום השלישי בקטגוריית הנשים ובקטגוריה הקבוצתית ניצבה מכבי שהם ואצל הגברים היתה זו אגודת TLV נמוס עם הגביע של המקום השלישי.

אחד המשחים הבולטים באליפות היה ה-100 גב, כאשר שני שחייני מאסטרס שניצחו בו זכו גם בגביע על שם המאמן נלו בילדרמן ז"ל, שהוענק לשחיינים שהיו הכי קרובים לשיאי העולם בקטגוריות הגיל שלהם. אריק קוטק זכה בגביע כשניצח במשחה ה-100 גב בקטגוריית הגיל 45-49 בזמן של 1:03.51 דק' (השיא העולמי לגילאים אלה הוא 57.00 שנ'). עדינה פאור הגיעה שנייה לאחר שעשתה את אותו הדבר בקטגוריית הגיל המקבילה לנשים שם סיימה את ה-100 גב בזמן של 1:11.96 דק' (השיא העולמי 1:04.46 דק').

השחיין המבוגר ביותר באליפות אגב היה יצחק זק, יליד 1933, שהתחרה בקטגוריית הגיל של מעל 85.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג