רצים במרתון ירושלים? זו תחזית מזג האוויר

נראה שיום שישי יהיה היום הנעים ביותר השבוע, הטמפרטורות צפויות להיות קלאסיות עם סיכוי נמוך לגשם, וצריך לשים לב לרוחות הדרומיות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המשתתפים הקבועים של מרתון ירושלים בוודאי חוו כבר ריצה תחת גשם ובתנאי קור, אבל בדרך כלל האירוע הזה נחשב לאחת ה"מניות הבטוחות" מבחינת מזג אוויר אידאלי לריצה. לפי התחזית, זה בדיוק מה שיקרה גם ביום שישי הקרוב.

בסך הכל יום מושלם עם קצת רוח. מרתון ירושלים | צילום: פלאש 90

עוד כתבות בנושא 
מה מייחד את מרתון ירושלים לעומת המרתונים האחרים? 
העליות הנבחרות במסלולי המרתון וחצי המרתון של ירושלים 
מדריך תזונה למרתון מלא 

בעוד שיום חמישי צפוי להיות גשום בהרבה אזורים בארץ וכך גם שבת, יום שישי נראה כמו היום הנעים ביותר של השבוע. נכון ליום רביעי (13 במרץ) בשעות אחר הצהריים, התחזית הצפויה בירושלים ליום שישי בשעת הזינוק של המרתון היא 8 מעלות עם סיכוי נמוך לגשם קל, כאשר ביום המרתון עצמו צפוי להיות מעונן חלקית.

בשעה 9:00 הטמפרטורה תטפס ל-11 מעלות והיא תגיע במקסימום לרמה של 13-14 מעלות, אפשר להגיד שזה מספר מושלם, והשאלה היא עד כמה תורגש השמש, וגם כאן נראה שהחדשות הן טובות מאחר ויש צפי לעננים.

עוד פרט שצריך לקחת בחשבון הוא עוצמת הרוח. נכון לעכשיו הצפי הוא לרוחות דרומיות-מערביות בעוצמות של 12-15 קשר, שיתחזקו עם הזמן. המסלול של מרתון ירושלים הוא מאוד מפותל ונע לכל הכיוונים, אבל מומלץ להסתכל עליו במפה וללמוד על החלקים שבהם רצים לכיוון דרום-מערב, זה יקרה יותר בחלק השני של המרתון המלא, ושם ככל הנראה תורגש רוח פנים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג