"רכיבה באופני ידיים זה חלק משמעותי בחיי מאז הפציעה הקשה"

מאז שנפצע סמ"ר שמעון יפרח במסגרת פעילות צבאית, הוא רוכב על אופני יד ואפילו השתתף במרתון ברלין, "הרכיבה הפכה לחלק משמעותי בחיי מאז הפציעה הקשה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בבסיס בית גוברין של מג"ב דרום ובמעמד מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב שבתאי, סגן מפקד מג"ב, תנ"צ עוזי לוי, סממ"ר מג"ב דרום, סנ"צ מועין פוארסה ונציגי עמותת "מגדל" הצרפתית, הוענקו אופני ידיים לרס"ר שמעון יפרח, לוחם מג"ב שנפצע קשה לפני כשנה במחנה הפליטים קלנדיה במסגרת פעילות מבצעית לחילוץ חיילים. לעבר הכוח שבמסגרתו פעל יפרח נפתח ירי מסיבי שבמסגרתו הוא נפצע באורח קשה בפלג גופו התחתון. על פעילותו הנחושה והאמיצה הוא קיבל את עיטור המופת. "אני מאוד מתרגש מהמעמד ומהמתנה שאתם מעניקים לי. רכיבה באופני ידיים זה חלק משמעותי בחיי מאז הפציעה הקשה", אמר רס"ר יפרח.

השתתף במרתון ברלין | צילום: אלבום פרטי

מאז הפציעה יפרח החל לרכוב על אופני ידיים במסגרת נבחרת של ארגון נכי צה"ל ולפני כחצי שנה אף השתתף שמעון במרתון ברלין לרכיבה על אופני ידיים. לפני מספר חודשים במסגרת משלחת של משמר הגבול לצרפת נפגש שמעון עם נציגי עמותת "מגדל", אשר נחשפו לסיפור הגבורה שלו ולפציעתו הקשה. העמותה החליטה להעניק לשמעון אופניים מיוחדים שישמשו אותו במסגרת האימונים והתחרויות אותם הוא מקיים והיום במעמד המרגש הוענקו לו האופניים שעשו דרכם מבלגיה אל צרפת והיום לישראל.

נפצע קשה במסגרת פעילות מבצעית לחילוץ חיילים | צילום: דוברות המשטרה

"בשם משמר הגבול אני מודה לעמותת מגדל על תרומתה הגדולה לחיל", אמר בטקס מפקד מג"ב, "העמותה שאימצה את החיל, דואגת לרווחת הלוחמים והלוחמות שפועלים להגנה על ביטחון אזרחי ישראל. מחמם את הלב לראות מתנה כזו מיוחדת ומרגשת. בפעילותו שמעון הציל חיים ואנו מקווים שיחלים במהרה מהפציעה".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג