מדוע הטריאתלט האולימפי הראשון של ישראל החליט לפרוש?

רון דרמון, הטריאתלט הישראלי הראשון והיחיד עד כה במשחקים האולימפיים, הודיע על פרישה בעקבות תאונה שעבר לפני מספר חודשים. אביו דורון: "הוא הגשים את החלום, עוד נשמע עליו בערוצים ובמקומות אחרים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רון דרמון, שייצג את ישראל בטריאתלון במשחקים האולימפיים ב-2016, הודיע על פרישה מפעילות מקצוענית אחרי שלא הצליח לחזור לעצמו בעקבות הפציעה שעבר כתוצאה מדריסה של אופניים חשמליים לפני מספר חודשים.

עשה היסטוריה בטריאלון הישראלי. רון דרמון | צילום: באדיבות הוועד האולימפי

עד לקיץ 2016 היה רון דרמון הטריאתלט הישראלי הטוב ביותר בכל הזמנים, ובאותו קיץ בחודש אוגוסט הוא הגיע לשיאו באוגוסט כשהפך לטריאתלט הישראלי הראשון שמשתתף במשחקים האולימפיים, בהם הוא סיים במקום ה-26 המכובד.

דרמון היה טריאתלט מבטיח עוד מגיל צעיר, ובגיל נוער הוא סיים במקום הרביעי באליפות העולם. הוא עבר לחיות ולהתאמן באוסטרליה במסגרת פרוייקט של התאחדות הטריאתלון הבינלאומית, ולאורך כל השנים חילק את חייו בין אוסטרליה, אירופה וישראל.

לאחר המשחקים האולימפיים בריו דרמון חזר לארץ, וכעבור מספר חודשים של מנוחה הוא תכנן לחזור להתחרות. באחד מאימוניו בפארק הירקון הוא נדרס על ידי רוכב אופניים חשמליים בן 16 ונפגע בעיקר בראשו ובפניו.

אביו של רון דרמון, דורון, אמר הבוקר (שלישי) לשוונג: "אנחנו כמשפחה תמיד היינו מאחוריו עוד מגיל 8 וחצי ואני יודע שמבחינת ההחלטות שלו, הוא תמיד ידע לקבל את ההחלטות הכי נכונות עבורו. אנחנו שמחים שהוא רשם הישג גדול ועשה היסטוריה, ופתח דלתות לטריאתלון הישראלי. הוא הגשים את החלום שלו, אנחנו עוד נשמע עליו בערוצים ובמקומות אחרים שגם בהם הוא יהיה מוביל".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג