רוכב ההרים שלומי חיימי סיים במקום ה-42 בגביע העולם בצ'כיה

הרוכב הישראלי המוביל באופני הרים שיפר את המיקום שלו לעומת התחרות הקודמת בסבב ובזכות זה גם יטפס בדירוג העולמי. גיא זסלר סיים במקום ה-98
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלומי חיימי רוכב אופני הרים ישראלי בתחרות גביע העולם בנובה מסטו
שלומי חיימי רוכב אופני הרים ישראלי בתחרות גביע העולם בנובה מסטו

רוכב אופני ההרים שלומי חיימי התחרה אתמול בפעם השנייה העונה בתחרות מסבב גביע העולם, שהפעם התקיימה בנובה מסטו שבצ'כיה. חיימי סיים במקום ה-42 במרחק של 4:41 דקות מהמנצח השוויצרי נינו שורטר. מוקדם יותר החודש חיימי התחרה בתחרות הראשונה שלו השנה בסבב בגרמניה וסיים במקום ה-61, כך שבהחלט מדובר בשיפור בתחרות שמוגדרת כקשה מאוד עם מסלול שגרם לרבים מהמשתתפים לפרוש. נינו שורטר השוויצרי, הרוכב הטוב בעולם, ניצח בפוטו פיניש את אנטון קופר הניו זילנדי, כששניהם סיימו בזמן של 1:21:31 שעה. מקסים מארוט הצרפתי סיים במקום השלישי במרחק של 8 שניות מהשניים. זמנו של חיימי היה 1:26:12 שעה.

תחרות הרבה יותר מוצלחת מהקודמת. שלומי חיימי | צילום: באדיבות קבוצת BIKE WAY

בזכות ההישג הזה חיימי צבר 26 נקודות בדירוג העולמי (לעומת 3 שצבר בגרמניה), מה שאמור להקפיץ אותו כעשרה שלבים בדירוג העולמי מהמקום ה-91 בו דורג לאחר התחרות בגרמניה. בנוסף, הניקוד הזה אמור להעלות גם את ישראל כנבחרת שלב אחד בדירוג העולמי, למרות שחיימי לא מתאמן במסגרת של נבחרת ישראל באופני הרים.

חיימי סיכם בעמוד הפייסבוק שלו: "איזה תחרות, נובה מסטו מספקת". גיא זסלר, שכמו חיימי מייצג את קבוצת BIKE WAY, התחרה גם הוא בפעם השנייה העונה בסבב העולמי וסיים במקום ה-98 בזמן של 1:32:39 שעה, כל זה אחרי שהיה מעורב בתאונה קצת אחרי הזינוק. עוד רוכבת שמייצגת את קבוצת BIKE WAY היא יובאנה צ'רנוגראץ הסרבית שסיימה במקום ה-37 בנשים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג