קריטריון אולימפי למיכאל לייטרובסקי במשחה ל-100 מטר גב

הבוקר (ראשון) היתה הצגת המוקדמות השלישית של אליפות ישראל בשחייה ובמוקד, מיכאל לייטרובסקי שהשיג את הקריטריון האולימפי ושיא ישראלי לאנדי מורז
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הבוקר (ראשון) היתה הצגת המוקדמות השלישית של אליפות ישראל בשחייה ובמוקד, מיכאל לייטרובסקי שהשיג את הקריטריון האולימפי במשחה ל-100 מטר גב עם 53.84 שניות, וכן שיא ישראלי של אנדי מורז במשחה ל-200 מטר חופשי עם 1:57.87. כמו כן, שיאים אישיים במשחים ל-200 מטר חופשי ו-100 חזה לגברים העלו את הרף לקראת ההתמודדות על הכרטיסים למשחי השליחים בטוקיו.

מיכאל לייטרובסקי | צילום: פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה

לייטרובסקי בן ה-21 נתניה היה קרוב מאוד לקריטריון כבר בדצמבר, אז קבע 54.25, אולם הפעם הצליח כבר במוקדמות לקזז 41 מאיות משיאו ולשחות מהר בדיוק במאית מהזמן הנדרש. הוא העפיל כמובן ראשון לגמר וישחה שוב בערב, במטרה להיות מוכתר גם לראשונה בקריירה כאלוף ישראל במשחה זה.

אנדי מורז שחתה גם היא מהר כבר במוקדמות וקיזזה עשירית בדיוק משיאה הישראלי ב-200 חופשי. שיאה הקודם הושג רק לפני חודשיים בשטוקהולם והיא העפילה ראשונה לגמר הערב, לפני דריה גולובטי, נגה זילברברג ולאה פולונסקי, אשר ינסו להשיג קריטריון B אולימפי במשחה זה.

אצל הגברים, הקרב רק הולך ומתלהט לקראת הרכבת השליחים ל-4X200, כאשר דניס לוקטב (1:47.66), דניאל נמיר (1:47.86), גל כהן גרומי (1:48.60) ובר סולובייצ'יק (1:48.90) שיפרו כולם את שיאיהם האישיים במשחה זה, כשהשניים הראשונים אף מתקרבים מאוד לשיא הישראלי העומד על 1:47.16 ולקריטריון האולימפי העומד על 1:47.02. גם רון פולונסקי והשיאן הישראלי תומר פרנקל העפילו לגמר שייערך הערב.

קרב נוסף על מקום פוטנציאלי בשליחים (4X100 מיקס) ראינו גם ב-100 חזה, כאשר איתי גולדפדן העפיל ראשון לגמר עם שיא אישי של 1:01.08, רק 12 מאיות מהשיא הישראלי, אך גם מאית יותר מהר משיאו של כריס פיצ'וגין, שהעפיל שני. בגמר, הם עתידים להיפגש ראש בראש.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג