מי השחיינית שזכתה בזהב אולימפי עם חור בלב?

השחיינית הדנית, זוכת מדלית הזהב, פרניל בלום, עברה ניתוח לסגירת חור בליבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פרניל בלום, 25, המדליסטית האולימפית מדנמרק שזכתה במדליית זהב במשחקים האולימפיים בריו 2016, עברה ניתוח לב בינואר. על פי איגוד השחייה הדני, הניתוח לסגירת "חור קטן" בלבה עבר בהצלחה. מטרת הניתוח היתה להפחית את הסיכון לקרישי דם ולדום לב. עוד נמסר כי הניתוח נמשך כמתוכנן ולא היו סיבוכים."הניתוח הלך טוב ואני מאוד שמחה שעברתי אותו", אמרה בלום, "אחרי שמצאו בבית החולים שיש לי קריש דם קטן, הם בדקו גם את ליבי. הרופאים גילו שיש לי חור קטן בלב שצריך לסגור באמצעות ניתוח"

צילום: Krestine Havemann

כתבות נוספות בנושא

מחקר: האם ענפים כמו שחייה ורכיבה לא מחזקים מספיק את העצמות?

האם שחייה יכולה להיות אמצעי לשינוי אורח חיים

מדוע החורף הוא הזמן הטוב ביותר להתאמן ולהשתפר בשחייה?

בלום טופלה בתחילה בהפרעות עצביות שהופיעו בזרוע שמאל כאשר הרופאים גילו את הקריש ולאחריו את החור בלב. "ידעתי שבסופו של דבר יהיה צורך בהליך רפואי אם אני רוצה להגיע לשאיפות ולמטרות שלי", הוסיפה בלום, "היו לי כמה פגישות ושיחות עם רופאים מיומנים, כולל הרופא של צוות דנמרק ובהתייעצות איתם, המאמן שלי והרופא הראשי, מיכאל רבק שמידט, הוחלט שאני צריכה לסגור את החור בליבי כדי להפחית את הסיכון לקרישי דם ולמחלות לב. במשך כל התהליך הרגשתי בידיים מיומנות".

את השיקום שלה תתחיל במחנה אימונים בדרום אפריקה יחד עם שאר השחיינים מהנבחרת הלאומית.
בלום, הפתיעה את כולם ב-2016 כשזכתה בזהב החמישי בסגנון חופשי לנשים וכך הפכה לשחיינית הדנית הראשונה שזכתה במדליית זהב, 68 שנים אחרי זכייתן של גרטה אנדרסן וקארן הארופ )לונדון 1948). היא שותפה לשיא העולם בשנת 2016 בבריכת 25 מטר במשחה שליחות 4X50 מטר מעורב.

צילום: Oleg Bkhambri

בלום החמיצה את אליפות העולם בבריכות קצרות שהתקיים בדצמבר התחרות האחרונה שלה בגביע סלניקוב לבריכות קצרות שהתקיימה קצת לפני חג המולד, היא זכתה במקצי 50 ו-100. באליפות אירופה בשנת 2018, היא זכתה במדליית הכסף ב-50 חופשי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג