עוד צרה של ריאן לוכטה: מקבל טיפול לאלכוהוליזם

האלוף האולימפי שהסתבך בתקרית ונדליזם והושעה בגלל שעבר על תקנות השימוש בחומרים אסורים, מקבל עכשיו גם טיפול לבעיית התמכרות. עורך דינו: "הוא יחזור לטוקיו 2020"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ריאן לוכטה הוא אמנם אחד השחיינים הטובים בעידן המודרני ועל זה אין בכלל ויכוח, אבל מסתבר שכגודל ההישגים שלו כך גם גודל הצרות. בתום משחקי ריו 2016 הוא נעצר בגלל ונדליזם, לפני מספר שבועות עבר עבירה על פקודת השימוש בחומרים אסורים בגלל שעשה עירוי בניגוד לנהלים. ועכשיו, עורך דינו של לוכטה סיפר שהשחיין מקבל טיפול להתמכרות לאלכוהול.

למרות הכל, הוא מתכוון לחזור לטוקיו 2020. ריאן לוכטה | צילום: Chan-Fan

בכל מקרה, לוכטה מושעה מתחרויות בשנה הקרובה בגלל אותה תקרית אינפוזיה, והוא לא יוכל להתחרות גם באליפות העולם בשנה הבאה. לוכטה זכה עד היום ב-12 מדליות אולימפיות, 6 מהן מזהב. בין הדברים שמסר עורך דינו נכתב: "ריאן יודע שהדבר הכי חשוב עכשיו הוא להתמודד עם המחלה שלו כדי להימנע מלעשות טעויות בעתיד ולהיות הבעל והאבא הכי טוב שהוא יכול להיות. הוא יודע שהוא צריך לעשות את זה כדי לחזור לצמרת של השחייה העולמית ולהגיע בפעם החמישית למשחקים האולימפיים, בטוקיו 2020".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג