סוף מסלול: תחרות מותחת בגברים, לצד מנצחת ותיקה בנשים במרחק המלא בישראמן

דווקא העובדה שלא הגיעו יותר מדי מתחרי עילית מחו"ל השנה הפכה את הקרב על תואר אלוף ישראל באיש ברזל לאחד המרתקים אי פעם, אבל בסופו של דבר מי שהוביל את התחרות לכל אורכה, לא נשבר וגם ניצח. יש אלוף חדש לישראמן, ובנשים אנטונינה רזניקוב עשתה את זה בפעם הרביעית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אז השנה לא נחתו כאן אנשי ברזל ברמה גבוהה יותר מזו של הישראלים הבכירים, וזה מה שהפך את הקרב על תואר אלוף ישראל בישראמן 2020 לאחד המרתקים.

עמרי גזית מנצח ישראמן מלא גברים 2020 | צילום: לארי רוסה

דן אלתרמן הגיע כאלוף ישראל מהשנה שעברה, אבל עמרי גזית שלפני שנה סיים שלישי בין הישראלים הוביל את התחרות מתחילתה. גזית, במקור שחיין, יצא מהמים שתי דקות וחצי לפני אלתרמן ולא הביט יותר לאחור. אם זה מספיק הביצוע המצוין שלו בריצה, הוא רכב את 180 הקילומטרים המפרכים בהרי אילת בזמן של 5 שעות ו-30 דקות ופתח פער משמעותי על אלתרמן, תום מרמרלי ועמית שקד שהצטרף לקרב על הפודיום.

בריצת המרתון אלתרמן רץ בקצב מהיר יותר, אבל זה לא הספיק לו כדי להדביק את הפער מגזית שניצח בתוצאה מצוינת של 9 שעות ו-47 דקות, מהיר יותר ממה שקבע אלתרמן בשנה שעברה. למעשה, מבין אנשי הברזל הישראלים בהיסטוריה של התחרות רק גלעד רותם ניצח בישראמן בזמן מהיר יותר, אבל במסלול שונה.

אנטונינה רזניקוב מנצחת ישראמן מלא בנשים | צילום: לארי רוסה

דן אלתרמן הגיע 7 דקות אחרי גזית, ומי שהפתיע היה עמית שקד בן ה-40 שסיים בזמן של 10 שעות ו-53 שניות והקדים בקצת יותר מדקה את תום מרמרלי, שלמרות שסיים רביעי כללי הוא היה קרוב מאוד לתוצאה הכי מהירה שקבע אי פעם על מסלול הישראמן. מי שהשלים את החמישייה היה רועי מילמן שסיים ב-10 שעות ו-14 דקות.

אנטונינה רזניקוב היתה כצפוי המנצחת בין הנשים והפעם היא גם קבעה את הזמן המהיר ביותר שלה על מסלול הישראמן עם 10 שעות ו-29 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג