מצמן את מרוץ מאמצת את רון דרמון לתקופה של 3 שנים

רשת האופניים חתמה עם איגוד הטריאתלון הסכם חסות ושיתוף פעולה שנתי ואימצה את הטריאתלט האולימפי רון דרמון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת האופניים מצמן את מרוץ שהחנות הראשונה שפתחה היה כבר בשנת 1939 בתל אביב, חתמה בימים אלו הסכם חסות ושיתוף פעולה שנתי עם איגוד הטריאתלון, במסגרתו ייהנו חברי הטריאתלון מתמיכה טכנית קבועה לאורך כל השנה, "עזרה ראשונה טכנית" לפני ובזמן התחרויות, הנחות ומחירים מיוחדים ומגוון פעילויות בחנויות הרשת הפרושות ברחבי הארץ. בנוסף, אימצה החברה את הטריאתלט האולימפי רון דרמון, העניקה לו 3 זוגות אופני קצה ותלווה אותו בהמשך דרכו בתחרויות הבינלאומיות והאולימפיות בהן ישתתף.

רון דרמון במסע האופניים S2N במעלה העקרבים | צילום: ניר עמוס

"הסכם החסות ושיתוף הפעולה מעיד על הרצון העז של מצמן את מרוץ להמשיך ולקדם את הטריאתלון בארץ ובעולם", סיפר לשוונג צביקה נדלר, סמנכ"ל המכירות בחברה, "כחברה המאמינה בקידום וטיפוח תרבות האופניים בישראל תומכת הרשת בקביעות בספורטאים ובקבוצות. מדובר על תחום מתפתח מאוד בשנים האחרונות ונשמח לעזור וללוות ספורטאים נוספים בדרכם לתחרויות ולמימוש הפוטנציאל".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג