מי יהיו אלופי ישראל בבריכות קצרות בתחרות שתנעל את 2016

שנה סוערת במיוחד בשחייה הישראלית תסתיים רק ביום האחרון של השנה האזרחית, כשהאליפות בבריכות 25 מ' תחתם. אז מה יקרה שם?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

2016 היתה שנה די סוערת בשחייה הישראלית, וכדי "לסחוט את הלימון" עד הסוף, אפשר יהיה לסכם אותה רק ב-31 בדצמבר – היום האחרון של אליפות ישראל בשחייה בבריכות קצרות (25 מטר) שתיפתח ביום רביעי הקרוב בוינגייט ותינעל בשבת.

יעקב טומרקין מתראיין במהלך אליפות אירופה בשחייה בווינגייט

הפעם הוא יתמקד ב-100 ו-200 מעורב אישי. יעקב טומרקין | צילום: ארן הרשלג

זו בכל מקרה תהיה שנה שתסתיים ברגשות מעורבים, כי לא כל שחייני הצמרת הישראלים הגיעו למשחקים האולימפיים, לא כל מי שהגיע לריו שמר על היכולת שלו ברגעי האמת, ובנוסף להכל גם המאמן הלאומי לאוניד קאופמן בדיוק מסיים את תפקידו ומפנה מקום למאמן העל של הנבחרות, דייב מארש, שיצפה באליפות.

עוד כתבות בנושא
המאמן הלאומי ליאוניד קאופמן יפרוש מתפקידו בסיום השנה 
מה התכניות של יו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון? 
סיפורו המופלא של השחיין אנתוני ארווין שיתארח בישראמן גארמין 

הרבה מאוד שחיינים ירצו לסיים את השנה האזרחית עם טעם מתוק בפה, וינסו לעשות זאת באליפות ישראל. יעקב טומרקין, שהיה השחיין הבכיר במשלחת למשחקי ריו 2016, יתמקד הפעם במשחי ה-100 ו-200 מעורב אישי ולא ישחה בסגנון הגב, ואולי זה מרמז על הכיוון שלו לקראת השנה הבאה שבמרכזה אליפות העולם בקיץ 2017. גם בלעדיו יהיה מעניין בגב, כשב-200 הפייבוריט הוא דוד גמבורג אבל ב-100 הוא יפגוש את יהונתן קופלב ואילו ב-50 גב יהיה קרב מרתק בין קופלב לגיא ברנע.

ברנע יתחרה באליפות גם במשחי הפרפר, כשב-50 יריביו יהיו ג'ון מרקוס שלזינגר ומירון חירותי ובמרחק הכפול זה יהיה שלזינגר. גל נבו לא ישתתף הפעם בגלל פציעה, ומי שאמור לנצח במשחה ה-400 מעורב אישי הוא איתי גורביץ', שהציפייה ממנו היא להיות סוג של יורש לגל נבו במשחה הזה.

יהונתן קופלב וגיא ברנע שחיינים ישראלים באליפות העולם בקאזאן

ראש בראש ב-50 גב. גיא ברנע ויהונתן קופלב | צילום: באדיבות איגוד השחייה

אצל הנשים, עמית עברי נרשמה לתחרות ואמורה להתחרות ב-50 חזה, ובכל מקרה הכוכבות אמורות להיות השחייניות האחרות שהשתתפו במשחקי ריו: אנדראה מורז שתתחרה במשחי החתירה, קרן זיבנר בפרפר וגם בגב, וזוהר שיקלר גם היא בחתירה. האליפות שתתקיים כאמור בין הימים רביעי לשבת תשמש גם כאליפות גילאים מ-14 ומעלה, כך שכיאה לחנוכה האווירה בבריכה האולימפית בווינגייט תהיה ללא ספק חגיגית במיוחד.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג