מיכאל זיו נבחר לכהונה נוספת בתפקיד יו"ר איגוד הטריאתלון

"נשרת ברצון ובאכפתיות מתוך כוונה להמשיך בדרך, לתקן ולשפר היכן שאפשר", כך הודיע מיכאל זיו שנבחר ברוב קולות לתפקיד לתקופת כהונה נוספת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיכאל זיו יושב ראש איגוד הטריאתלון
מיכאל זיו יושב ראש איגוד הטריאתלון

איגוד הטריאתלון ערך ביום שישי האחרון בחירות לתפקיד יושב ראש האיגוד ולחברי הוועד המנהל. על התפקיד התמודדו היושב ראש המכהן, מיכאל זיו ושי גומא. הקלפיות היו ממוקמות במרכז, בצפון, בשרון ובדרום על מנת לתת מענה לכלל הבוחרים. בבחירות הצביעו 256 חברי איגוד, כאשר התפלגות הקולות היתה ברובה למיכאל זיו בו בחרו 214 מצביעים ו-35 לטובתו של שי גומא.

"תודה לכל אלו שהצביעו וברכות למנצחים שעבודתם מתחילה הבוקר", הודיע מיכאל זיו לאחר שנבחר לכהונה נוספת, "אנו בפתחה של תקופת כהונה חדשה בה נשרת את כולם באהבה, ברצון ובאכפתיות מתוך כוונה להמשיך בדרך, לתקן ולשפר היכן שאפשר. תודה ענקית לכל אלו שבחרו בי לכהונה נוספת. אני לרשותכם".

כמו כן, מבין 17 מועמדים שהציגו עצמם לתפקיד כחברים בוועד המנהל של האיגוד נבחרו שמונה: ישראל לוינסון, איילת אשד-פאוסט, מיכל ברם, רונן זבליק, הראל זילברמן, שרה צלח, יוסי רובננקו ומושיקו חכם. חברי ועדת הביקורת החדשים שנבחרו הם: פיני גולן, אלעד כץ ואילת קלעי.

צילום עמוד הבית: באדיבות איגוד הטריאתלון




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג