מיהם הרצים הזרים שישתתפו במרתון סמסונג תל אביב?

גם השנה האורחים מקניה ואתיופיה ייאבקו על המקומות הראשונים, הרץ הבכיר ביותר שיגיע מחזיק בשיא אישי של 2:07:02 שע'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
TEL AVIV SAMSUNG MARATHON 2016

כמיטב המסורת, גם השנה יגיעו למרתון סמסונג תל אביב רצים אורחים מחו"ל במטרה לזכות במקומות הראשונים ולנסות ולשבור את שיא המסלול שנקבע לפני 4 שנים על ידי וויליאם קיפרונו יגון הקנייתי ועומד על 2:10:30 שעות. בתנאים טובים, המארגנים מקווים שאולי בפעם הראשונה מנצח מרתון סמסונג תל אביב יצליח אפילו לרדת מ-2:10 שעות.

רשימת הרצים הזרים במרתון תל אביב

עוד כתבות בנושא 
ניתוח המסלול המלא במרתון סמסונג תל אביב 
5 טיפים להתמודדות מנטלית עם המרתון הראשון 
שיא ישראלי מדהים למארו טפרי במרתון סביליה 

מבין רשימת הרצים הזרים, המהיר ביותר על הנייר הוא שדרק קבני הקנייתי, בעל שיא אישי של 2:07:02 שעות. הוא מוביל השנה רשימה של 9 רצים מקניה ואתיופיה שכל אחד מהם ינסה להפוך לאלוף החדש של מרתון תל אביב.

עוד רץ בעל שיא אישי מהיר מ-2:10 שעות הוא דמי גטאצ'ו האתיופי שקבע את שיאו האישי (2:09:44 שע') במרתון רבאט במרוקו. מדובר ברץ מנוסה שכבר השיג פודיומים מרשימים כמו המקום השני במרתון שטוקהולם ב-2017, המקום הראשון במרתון סופיה ב-2015 וגם המקום השלישי במרתון טבריה ב-2016.

ריימונד קמבוי הקנייתי מחזיק בשיא אישי של 2:10:06 שע' אותו הוא קבע במרתון פרנקפורט ב-2015, אז סיים במקום השמיני. חוץ מזה, הוא סיים שני במרתון טרוויזו שהתקיים בשנה שעברה באיטליה. ברנרד צ'ריוט סאנג הקנייתי הוא בעל שיא אישי של 2:10:29 שע' וסיים שמיני במרתון איסטנבול ב-2017.

האם שיא המסלול מ-2015 יישבר? מרתון תל אביב | צילום: מארק נומדר

יהיה כדאי לעקוב גם אחרי אזקיאל קיפרופ קואץ' בן ה-35 שניצח במרתון תל אביב בשנת 2014 וסיים שישי במרתון טבריה שנה לאחר מכן. שיאו האישי הוא 2:12:40 שע'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג