מה תחזית מזג אוויר הצפויה לרצים במרתון תל אביב?

תחזית מזג האוויר נראית הפעם אופטימית במיוחד. הצפי הוא למזג אוויר קלאסי לריצה, קצת רוח פנים לרצי המרתון ואולי אפילו גשם קל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרתון סמסונג תל אביב מתקרב, ואם יש משהו שהטריד בשנים האחרונות בעיקר את רצי המרתון – הרי שזה היה מזג האוויר שבמקרים רבים היה חם מהרגיל לעונה זו בשעות הבוקר המאוחרות. אז מה צפוי לנו ביום שישי הקרוב?

אולי זה יהיה המרתון הכי נעים בשנים האחרונות בתל אביב? | צילום: רונן טופלברג

עוד כתבות בנושא 
מתי הכי נכון לעשות את העיסוי האחרון לפני המרתון? 
ניתוח מסלול חצי המרתון בתל אביב 
5 טיפים להתמודדות מנטלית במרתון הראשון 

נכון ליום חמישי בבוקר, מזג האוויר ביום שישי בתל אביב יגיע בשיא ל-17 מעלות. במילים אחרות, נכון לעכשיו נראה שביום שישי צפויים תנאים מצוינים לריצה. ב-6:15 בבוקר, השעה שבה יוזנק המקצה הראשון של חצי המרתון, התחזית היא לטמפרטורה של 10 מעלות. שלוש שעות לאחר מכן, הטמפרטורה תטפס ל-14 מעלות ויש גם סיכוי קטן לגשם. בשעה 12:00 שבה יגיעו אחרוני המרתוניסטים לקו הסיום, הטמפרטורה תגיע ל-17 מעלות אבל צריך לקחת בחשבון שאם העננים לא יסתירו את השמש – זה ככל הנראה ירגיש קצת יותר חם.

גם בנושא הרוח החדשות הן לא רעות בכלל. לפי אתר WINDGURU ביום שישי בשעות הבוקר עוצמת הרוח בתל אביב תהיה סביב 7-8 קשר, ובמלים אחרות לא תורגש רוח חזקה. עם זאת, משתתפי המרתון צריכים לדעת שהרוח תהיה דרומית. זה אומר שבחלק של המסלול שבו הם ירוצו דרומה לאורך החוף לכיוון יפו, הם ירגישו רוח פנים וזה דבר שכדאי לקחת בחשבון באסטרטגיית הריצה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג