מה צפוי באליפות ישראל בשחייה בבריכות קצרות?

מצד אחד שחיינים ותיקים כמו יעקב טומרקין ויהונתן קופלב, מצד שני צעירים ומבטיחים כמו אנסטסיה גורבנקו, תומר פרנקל ודניס לוקטב. כולם רוצים תארים ושיאים, יהיה מעניין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יעקב טומרקין שחיין ישראלי
יעקב טומרקין שחיין ישראלי

נבחרת ישראל בשחייה אמנם לא השתתפה באליפות העולם בבריכות קצרות שהתקיימה החודש בסין, אבל אליפות ישראל בבריכות קצרות תתקיים כמיטב המסורת ב"רבעוש" האחרון של חודש דצמבר בבריכה האולימפית בווינגייט.

לא השתתפו באליפות העולם בבריכות קצרות, אבל לאליפות ישראל תמיד מגיעים. יעקב טומרקין | צילום: באדיבות איגוד השחייה

עוד כתבות בנושא 
מיסי פרנקלין הודיעה על פרישה משחייה
משחה האנרג'י נכנע ללחץ ובוטל, השחיינים ממורמרים
כיצד שחייה יכולה להיות גורם משנה חיים?

המאמן הלאומי לוקה גברילו החליט שהשחיינים המובילים בארץ לא ייצאו השנה לתחרות מטרה בבריכות קצרות – אבל זה לא מה שימנע מבכירי השחיינים בארץ לנסות ולקבוע שיאים ישראלים ומהצעירים שבהם לקבוע שיאי גילאים רגע לפני שהם קופצים שנתון. ויש סיכוי לשיאים, יעיד על כך תומר פרנקל שרק לאחרונה שבר את השיא הישראלי ב-200 חופשי בתחרות שהתקיימה בלוזאן.

אז מה צפוי לנו בימים הקרובים בווינגייט? האליפות מתחילה ביום רביעי עם משחה ה-400 חופשי אליו רשומים שני הכוכבים העולים תומר פרנקל ודניס לוקטב יחד עם שיאן ישראל גיל קיזלר שמגיע מהמכללות. ב-200 גב ישחו יעקב טומרקין ודוד גמבורג וב-100 פרפר ג'ון מרכוס שלזינגר ינסה להתמודד מול שיאו הישראלי וגם מול מירון חרותי. ביום הזה נראה גם את הכוכבת הצעירה של השחייה הישראלית, אנסטסיה גורבנקו בת ה-15 במשחה ה-400 חופשי לנשים ועוד שחיינית מבטיחה, אביב ברזילי, ב-200 גב.

תומר פרנקל ודניס לוקטב נרשמו גם למשחה ה-200 פרפר ביום חמישי שבו ישחה גם איתי גורביץ', ואף אחד מהם לא ישתתף במשחה הבא בתור שיהיה 100 חופשי לגברים. שם ההתמודדות תהיה ככל הנראה בין שיאן ישראל דוד גמבורג לבין ג'ון מרכוס שלזינגר ומירון חרותי. במשחה המקביל לנשים קשה להאמין שמישהי תוכל לסכן את אנדראה מורז. באותו יום יעקב טומרקין ישתתף באחד המשחים האהובים עליו בבריכות קצרות, 100 מעורב אישי.

צפויה לככב במשחי החתירה הקצרים. אנדראה מורז | צילום: באדיבות איגוד השחייה

ביום שישי אפשר לצפות לקרב צמוד בין אנדראה  מורז לזוהר שיקלר בספרינט 50 חופשי לנשים, כאשר במשחה המקביל לגברים נראה את מירון חרותי, ג'ון מרכוס שלזינגר וגם את זיו קלונטרוב. ב-200 מעורב אישי לגברים איתי גורביץ' יתמודד בעיקר נגד תומר פרנקל וב-100 גב גברים יעקב טומרקין יתמודד נגד דוד גמבורג.

אחד המשחים המסקרנים של האליפות יתקיים בשבת ויהיה 200 חופשי לגברים בהשתתפות השיאן הטרי תוצר פרנקל, סגן אלוף אירופה לנוער דניס לוקטב וגם דניאל נמיר ויעקב טומרקין בין השאר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג