מדליית ארד ליוגב דגן באליפות אירופה U15 בשחייה אומנותית

השחיין האומנותי הישראלי זכה היום (ראשון) במדליית הארד באליפות אירופה הנערכת בצרפת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוגב דגן עם המדליה | צילום: באדיבות איגוד השחייה

השחיין האומנותי הישראלי יוגב דגן זכה היום (ראשון) במדליית הארד באליפות אירופה U15 בשחייה אומנותית, הנערכת בצרפת. דגן, שכבר בשנה שעברה עשה היסטוריה כגבר הראשון אי פעם שמשתתף בתרגיל קבוצתי באליפות אירופה, התקדם השנה עוד צעד והפך לגבר הישראלי הראשון על הפודיום באליפות היבשתית.

יוגב זכה לציון של 74.6667 נקודות על תרגיל הסולו החופשי שלו והקדים בקרב על המדליה את השחיין הספרדי אגווילאר סאנצ'ס, כשבזהב זכה לוקה ואליסיוני הצרפתי ובכסף פיליפו פלאטי האיטלקי (בסך הכל השתתפו בתרגיל לנערים 4 שחיינים). בתרגיל המקביל לנערות, סיימה אלכסנדרה לרמן הישראלית במקום השישי את התרגיל החופשי עם ציון של 76.7 נקודות בגמר, וסיימה תשיעית בשקלול תרגילי החובה.

בתרגיל הקומבו החופשי סיימה הנבחרת במקום הרביעי עם ציון של 77.6333 נקודות, כאשר ללרמן ודגן חברו לתרגיל מריה דיאצ'נקו, נטע פרנקל, איה מזור, נועה מזרחי, שאיה שר שלום נחמד, מישל סטרוז', נוגה לוי וסופיה אקוטין. בתרגיל הקבוצתי החופשי סיימה ישראל במקום השישי עם ציון של 76.8333 נקודות. את הנבחרת מובילות המאמנות ולריה אפריילבה, סשה קונין ואתי לוי. השופטות שמייצגות את ישראל בתחרות הן סבטלנה קרופקין וז'אנה לדנב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג