מדהים: האולטראיסט ששבר את שיא הריצה הוותיק מסן פרנסיסקו לניו יורק מרחק של 4,907 ק"מ

רץ האולטרה האמריקאי פיט קוסטלניק שבר את שיא הריצה מחוף לחוף בארצות הברית, וכיסה בסך הכל 4,907 ק"מ בזמן של קצת יותר מ-42 ימים. מבחינתו, הכל מנטלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רץ האולטרה האמריקאי פיט קוסטלניק, 29, השלים לפנות בוקר (שלישי) ריצה מהחוף המערבי לחוף המזרחי בארצות הברית. קוסטלניק רץ מסן פרנסיסקו עד ניו יורק ב-42 ימים, 6 שעות ו-30 דקות ובכך שבר למעשה את שיאו הוותיק של פרנק ג'יאנו ג'וניור מ-1980 שעמד על 46 ימים, 8 שעות ו-36 דק'.

קוסטלניק בן ה-29 רץ בסך הכל למרחק של 3,067 מייל שהם 4,907 קילומטרים. זה אומר שהממוצע היומי שלו היה 115 קילומטרים. כל יממה התחילה אצלו בריצה של כ-65 קילומטרים שהחלה בשעה 3 לפנות בוקר, ולאחר הפסקה הוא יצא לריצה נוספת. קוסטלניק הוא רץ אולטרה מרתון ידוע בארצות הברית, שניצחה פעמיים במרוץ האולטרה בדווטר, שבו רצים למרחק של 245 קילומטרים בחום לוהט בקליפורניה.

עוד כתבות בנושא
רוברט יאנג הבריטי רימה בניסיון לרוץ מחוף לחוף בארצות הברית 
נילי אברמסקי מ צאה את הדרך להפוך את ריצת האולטרה למשמעותית
אד ויטלוק בן ה-85 שבר שיא גילאים במרתון טורונטו

בסיום האתגר המטורף הזה בעיר ניו יורק, אמר קוסטלניק בראיון שמבחינתו מה שהיה חשוב זה לעבוד חזק על הקטע המנטלי באימונים ולהתגבר עליו. ואז מבחינתו, ברגע שהגוף מספיק מאומן והנפש מספיק חזקה, אפשר להגיע להישגים מסוג זה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אל הגיב:

    הזמן שלו הוא 42 ימים +6:30 שעות.
    הזמן הנקוב בכתבה הינו השיא הקודם שנשבר

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג