מארגני ה-UTMB מתכוונים לקיים אותו למרות הכל בסוף אוגוסט

התחרות שנחשבת לאירוע הריצה הגדול ביותר של רצי האולטרה מרתון בעולם, אמורה לצאת לדרך בסוף אוגוסט באלפים הצרפתיים, בעוד שצרפת אוסרת על קיום אירועי ספורט גדולים עד ספטמבר. אז יהיו שינויים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק למקצה UTMB אולטרה מרתון מון בלאן

אין רץ אולטרה מרתון שלא שמע על UTMB, אירוע הריצה הגדול ביותר של הריצות הארוכות בשטח. אירוע שמורכב משבעה מרוצים שונים ובמרכזו האולטרה מרתון מון בלאן למרחק של 171 קילומטרים עם טיפוס מצטבר של יותר מ-10,000 מטרים ומסלול שעובר בשלוש מדינות שונות.

הר המון בלאן

הכלכלה באזור תלויה ב-UTMB | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא 
תכננו אולטרה של 80 ק"מ ואז הופיעה הקורונה
תאריכים חדשים לג'ירו והוואלטה
מי ניצח ב-UTMB האחרון?

ה-UTMB יוצא לדרך בשאמוני שבצרפת מדי שנה בסוף אוגוסט, ובדרך כלל כ-10,000 רצים משתתפים במקצים השונים שלו. לפי ההנחיות של ממשלת צרפת, שאוסרת קיום של אירועי ספורט המוניים בעקבות הקורונה, ה-UTMB לא אמור להתקיים באוגוסט הקרוב. מצד שני, בממשלת צרפת מתכוונים לאירועים שבהם יש יותר מ-5,000 רצים.

לפי פרסום בעיתון הצרפתי "לה דופין" מארגני ה-UTMB ובראשם אחת מהמייסדות שלו, קתרין פולטי, לא מתכוונים לוותר על קיומו של UTMB בין התאריכים 24 ל-30 באוגוסט, עם שינויים קלים. פולטי אמרה בראיון שנכון להיום ב-UTMB מבינים שאין סיכוי לקיים אירוע ל-10,000 אנשים, אבל נערכים לקיים את האירוע למרות הכל, במסגרת המגבלות ובהשתתפות של עד 5,000 אנשים.

"אנחנו נערכים להתגבר על כל המכשולים בכל החזיתות", אמרה פולטי, "אנחנו מחויבים לא לוותר ועדיין רוצים לקיים את האירוע הזה בהתאם לכל התקנות. הכלכלה של העמק במון בלאן תלויה זקוקה לאירוע הזה. לא מדובר באירוע ספורט שמתקיים בתוך אצטדיון המוני, אלא באירוע שמתקיים בחוץ ויכול להסתגל לתקנות שקבעה הממשלה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג