יום העצמאות: כמה צריך לרוץ או לשחות בשביל לשרוף סטייק או קבב בפיתה?

השנה עזרנו לכם להבין כמה קשה תצטרכו להתאמן כדי לשרוף את כל מה שאכלתם בארוחת השחיתות הקרובה של יום העצמאות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: pixabay

רק עכשיו סיימנו עם פסח וכבר יום העצמאות מגיע. הג'ינס עדיין טיפה צמוד כי לא הספקנו לשרוף את כל הקלוריות של ארוחות החג והמימונה והנה מגיעות ההזמנות לארוחת חג העצמאות שתמיד כוללת שפע של קלוריות.

אין סיכוי לא שלא תנשנשו פיתה עם חומוס | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא
איך שורפים יותר קלוריות גם בחג?
כמה קלוריות אתם שורפים בסקס לעומת ריצה?
באיזה סגנון שחייה שורפים הכי הרבה קלוריות?

ברור לכולם שביום העצמאות משחררים טיפה, נפגשים עם חברים או משפחה, פותחים שולחן והרבה פעמים מנגל והאוכל זורם כך שאין סיכוי לא שלא תנשנשו פיתה עם חומוס ופרגיות או סטייק וכוס בירה. בניגוד לאנשים שלא עוסקים בספורט, ספורטאים תמיד נוהגים לשאול את עצמם ולרוב בצחוק כמובן, "כמה אני צריך לרוץ כדי לשרוף את הפיתה שכרגע אכלתי?". אז לקחנו את השאלה הזו צעד אחד קדימה והחלטנו לעזור לכם לגלות כמה באמת שווה כל החגיגה הזו וכמה תצטרכו לעבוד קשה אחר כך כדי להוריד הכל.

בקטנה עם חברים

נפגשתם עם חברים לארוחת צהריים, כולכם הסכמתם שזה יהיה ממש בקטנה, כל אחד רק יביא משהו קטן והופ, השולחן כבר עמוס עד אפס מקום. בחרתם לאכול:

פרגיות בפיתה, כף סלט חומוס, כף סלט ירקות, מלפפון חמוץ וכוס שתייה ממותקת ולקינוח עוגת שוקולד. כל החגיגה הזו יחד שווה 990 קלוריות.

כמה פעילות ספורטיבית תצטרכו לעשות: בשביל לשרוף את כל התענוג הזה, תצטרכו לרוץ במדרגות במשך 20 דקות (348 ק"ל), לרכוב על אופני הרים 30 דקות (296 ק"ל) ולשחות שחייה צורנית במשך 37 דקות (344 ק"ל). תצטרכו לבצע אימון של שעה על מנת לשרוף את האוכל הטעים שזה הרגע אכלתם.

ברור לכולם שביום העצמאות משחררים טיפה | צילום: pixabay

מעדיפים לאכול בריא

את יום העצמאות אין סיכוי שאתם מפסידים, אבל אתם מעדיפים לאכול כמה שיותר אוכל בריא, אחרי הכל, למה אתם מתאמנים כל כך קשה אם לא בשביל להיות בריאים יותר?

פיתה מקמח מלא, כף טחינה מלאה, חזה עוף על האש, סלט ירקות, כוס יין ולקינוח שתי פרוסות אבטיח. כל התענוג הבריא הזה יעלה לכם רק 612 קלוריות.

כמה פעילות ספורטיבית תצטרכו לעשות: נכון ששמרתם על ארוחה בריאה יחסית אך עדיין מצפה לכם לא מעט עבודה קשה כדי לשרוף את כל הבריאות הזו: 30 דקות הליכה במים (279 קלוריות), 20 דקות של כפיפות בטן עצימות (186 קלוריות), 10 דקות קפיצה בחבל (116 קלוריות), 10 דקות אימון משקולות קל (34 קלוריות). תצטרכו לעבוד שעה ועשר דקות כדי לשרוף את ארוחת הבריאות הזו.

עצמאות טבעונית

קשה לכם עם כל הקבבים והפרגיות שנצלות סביבכם, אתם בכלל טבעונים ומעדיפים את הטופו שלכם עשוי הייטב. גם לכם מגיע לחגוג עצמאות, אומנם בסגנון קצת שונה מכל יתר המנגליסטים.

טופו צלוי, 3 כפות סלט קינואה ועדשים, כף חומוס, פרוסת לחם מקמח מלא, תפוח אדמה צלוי, כוס בירה ולקינוח כוס טפיוקה בחלב קוקוס. הארוחה הטבעונית הזו תעלה לכם כ-1,080 קלוריות ואולי אף יותר.

כמה פעילות ספורטיבית תצטרכו לעשות: בשביל לשרוף את ארוחת החג הטבעונית והטעימה הזו תצטרכו לעבוד קשה. 45 דקות של פילטיס מכשירים (214 קלוריות), 30 דקות של הליכה נמרצת במהירות 7 קמ"ש (218 קלוריות), 47 דקות של רכיבת אופניים בעצימות גבוהה של 25-30 קמ"ש (654 ק"ל). תצטרכו לעבוד כשעתיים כדי לשרוף את כל הטוב הזה.

אין כמו ארוחה אמריקאית טובה ביום העצמאות | צילום: pixabay

עצמאות אמריקאית

אתם אוהבים את האוכל האמריקאי ואין כמו ארוחה אמריקאית טובה ביום העצמאות, לא ככה?
לחמנייה, המבורגר, 200 גרם צ'יפס, כף קטשופ, 5 יחידות טבעות בצל מטוגנות, בירה, שני פנקייקים עם כף מייפל. את ארוחת השחיתות הזו תסיימו בחוב קלורי עצום של 1,571 קלוריות. עם כל האהבה לאומה האמריקאית, על הארוחה הזו תאלצו לשלם בהרבה זיעה ועבודה קשה.

כמה פעילות ספורטיבית תצטרכו לעשות: אם כבר אמריקה, אז משחק בייסבול (348 קלוריות), 30 דקות ספינינג בעצימות גבוהה (365 קלוריות), שכיבות שמיכה בעצימות גבוהה (279 קלוריות), משחק כדורסל במשך שעה (558 קלוריות). סך הכל תצטרכו להתאמן שלוש שעות כדי לשרוף ארוחה אחת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג