כמה זמן לוקח לרוץ 100 מטר בגיל 101?

ג'וליה הוקינס היתה אחת הכוכבות של אליפות ארצות הברית למאסטרס באתלטיקה, אם כי הפעם היא לא הצליחה לשבור את שיאה העולמי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'וליה הוקינס רצה אמריקאית בת 101
ג'וליה הוקינס רצה אמריקאית בת 101

כשהתאחדות האתלטיקה האמריקאית מארגנת את אליפות ארצות הברית לוותיקים, זה תמיד מעורר עניין. בעיקר בגלל שבשנים האחרונות אנחנו רואים יותר קשישים בגילאים מאוד מבוגרים, שהחליטו שזה אף פעם לא מאוחר.

עוד כתבות בנושא 
לראשונה בעולם בת 94 סיימה חצי מרתון 
5 דברים שלא מספרים לכם על ריצה בגיל מבוגר 
הדבר הבא, אימוני קרוספיט לגיל השלישי

זה בדיוק הסיפור של ג'וליה הוקינס בת ה-101, שהחליטה בגיל 100 בדיוק שהיא רוצה להתחרות בריצה, "בגלל שאני בכל מקרה עובדת כל הזמן בגינה ורצה הביתה כשהטלפון מצלצל", היא אומרת. מאחר וקשה למצוא מתחרות נוספות בגיל שלה, הוקינס התחרתה בריצת ה-100 מטר באליפות בלואיזיאנה עם נשים צעירות יותר כמו מארי נורקאוור בת ה-92.

המתחרה הוותיקה יותר סיימה בזמן של 40.12 שניות ופספסה בכחצי שנייה את שיאה העולמי לגילאי 100 ומעלה שנקבע בשנה שעברה. נורקאוור בת ה-92 סיימה בזמן של 33.21 שניות וזה היה אחד משישה מרחקים שבהם היא השתתפה וניצחה בכולם. קריסטל דונלי בת ה-82 ניצחה באותו מקצה בזמן של 21.60 שניות.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג