כיצד תבחרו מרתון לאביב כבר היום?

אם אתם רצים שמחפשים מרתונים לרוץ בהם באביב האירופאי, הגיע הזמן שתבחרו כבר עכשיו את היעד הבא שלכם ותתחילו להתאמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

החורף כבר הגיע ומזג האוויר הישראלי מושלם לרצים. הטמפרטורות לא נמוכות מדי וכמויות הגשם יחסית קטנות לעומת חברנו האירופאים. זו אחת הסיבות מדוע מרתוני האביב באירופה הפכו להיות יעד של תיירות ספורט אהוב מאוד על הרצים הישראלים, אין צורך להתאמן בקיץ הישראלי הלוהט ואפשר לhהנות ממזג אויר מושלם בזמן התחרות. כל מי שמתכנן להתחרות באחד ממרתוני האביב בחו"ל, הגיע הזמן שיפתח יומנים ויבחר יעד כי תוכנית האימונים צריכה להתחיל בכל רגע. אספנו לכם את מיטב המרתונים האירופאים בחלוקה שתעזור לכם להחליט לאיזה יעד בא לכם לטוס השנה.

צילום: pixabay

כתבות נוספות בנושא
10 מרתונים בחו"ל שאולי אתם לא מכירים
14 מרתונים בעולם המומלצים בסתיו
המרתון הלילי של טרומסה

מרתון ברצלונה

זינוק: 10.3.2019

מסלול: מסלול מעגלי אשר מתחיל ומסתיים באותו האזור. המסלול כולו עובר בתוך העיר ודרך מונומנטים חשובים כמו. כל 5 ק"מ ישנה נקודת רענון.

נוף: נוף אורבני של העיר היפה ברצלונה.

סוג המסלול: ריצה על כביש בדרכים עירוניות.

האם יש מקצים קצרים יותר? לא, חצי מרתון ברצלונה מתקיים ב-10 בפברואר

מחיר: המחיר נע בין 61-84 אירו, תלוי בכמות המשתתפים.

טיסות: אם תרכשו כרטיס טיסה ישיר מוקדם ככל האפשר תוכלו ליהנות מחירים זולים יותר. טיסה ישירה לברצלונה הלוך וחזור תעלה לכם כ-220$ לאדם.

אתר המרתון


מרתון פריס

זינוק: 14.4.2019

מרתון פריס הינו אחד מהמרתונים הגדולים, היוקרתיים והיפים שיש. במרוץ משתתפים כ-55,000 רצים מכל רחבי העולם. מרתון זה אהוב על ישראלים רבים והשנה יצא מספר ימים לפני ערב פסח. מרתון זה אומנם אינו נכלל ברשימת חמשת המרתונים.

מסלול: כמעט מעגלי לגמרי, נקודת הסיום וההתחלה אינן רחוקות אחת מהשנייה.

נוף: התחרות עוברת בתוך העיר פריס כך שהנוף כולו עירוני והדרכים סלולות. המסלול עובר בשדרת שאנז-אליזה המפורסמת ועובר דרך מקומות מפורסמים בעיר. זו הזדמנות לראות את פריס מנקודת מבט קצת שונה.

סוג מסלול: המסלול כמעט כולו על כביש ועובר בתוך העיר.

האם יש מקצים קצרים יותר? לא. מרוץ חצי מרתון מתקיים ב-10.3.2019

מחיר: המחיר נע בין 89 אירו להשמה המוקדמת ויש למרתון ארבע אפשרויות הרשמה לפי הרצונות שלך.

טיסות: טיסות לפריס ערב חג פסח אינן זולות במיוחד וינועו סביב 300$ למקדימים להזמין ועד 600$.

אתר המרתון


מרתון רוטרדם

זינוק: 6-7.4.2019

מרתון רוטרדם נחשב לאחד המרתונים המהירים בעולם בזכות תוואי השטח השטוח שלו ששם יכולים להקבע זמנים מהירים לרצים הבכירים. לרוב המרתון מתקיים בתנאי מזג אויר נוחים ונעימים ואהוב מאוד על הרצים הישראלים שמחפשים מקום לשבור בו שיאים אישיים.
מסלול: מסלול מעגלי כאשר חלק ממנו חוזר פעמיים
נוף: נוף עירוני
סוג מסלול: ריצת כביש עירונית.

האם יש מקצים קצרים יותר? כן ובשפע: יום לפני המרתון, מתקיימים מרוצי ילדים למרחק של 1-2.5 ק"מ. ביום זה מתקיים גם מרוץ מתאים למתחילים למרחק 4.2 ק"מ במסלול עירוני קלאסי ברוטרדם. ביום המרתון יוכלו להתחרות רצים גם במקצה 1/4 מרתון, 10.55 ק"מ, ריצה עירונית אל ליבה של רוטרדם.

מחיר: ההרשמה המוקדמת והמוזלת נסגרה ועכשיו ניתן להירשם במחיר 80-87 אירו.

טיסות: טיסה סדירה להולנד בתארים אלו תעלה לכם החל מ-400$ אולם אפשר למצוא טיסות במחירים החל מ-230$ לכרטיס.

אתר המרתון


מרתון טרומסה

זינוק: 22.6.2019

אם אתם מחפשים מרתון עם קונספט מדליק, אז עצרו הכל, טרומסה יכולה להיות הדבר שחיפשתם. מדובר על מרוץ שמתקיים כולו בלילה, אבל בזמן זה של השנה בצפון נורווגיה, המקום בו מתקיים המרתון, בלילה יש אור יום כך שהריצה כולה הופכת לאירוע מעניין ומאתגר. המרוץ מתקיים במהדורתו ה-30 ומגיעים אליו רצים מכל העולם. כ-6000 איש מוזנקים מדי שנה.

מסלול: מתחרי המרתון מוזנקים בשעה 20:30 כשבחוץ אור יום.

נוף: נוף פסטורלי של ים

סוג מסלול: ריצה על כביש

האם יש מקצים קצרים יותר? תוכלו לבחור בין מגוון מקצים, החל מהמרתון המלא, חצי מרתון, מרוץ 10 ק"מ, 4.5 ק"מ (נקרא מיני מרתון) ומרתון לילדים באורך 800 מטר.

מחיר: המחיר הנו 360 שקל (850 כתר נורבגי).

טיסות: הטיסה לטרומסה לא זולה וגם נדרשות שתי עצירות ביניים בדרך. מחיר טיסה ינוע החל מ-520$ ומעלה.


מרתון לונדון

זינוק: 28.4.2019

מרתון לונדון אהוב מאוד על הרצים המקצוענים וגם על מפורסמים והוא ידוע כמקום בו ניתן לשבור שיאים בגלל תוואי השטח השטוח שלו כמו גם שיאי גינס, כאשר הרץ המהיר ביותר שרץ בתחפושת של דינוזאור.

מסלול: התחרות מתחילה בגריניץ', חוצה את נהר התמזה דרך גשר טאור ועוברת במספר ציוני דרך מפורסמים בינהם הביג בן, מגדל לונדון ולבסוף מסיימים הרצים מול ארמון בקינגהאם.

נוף: נוף אורבני של העיר לונדון.

סוג מסלול: ריצת כביש מנקודה לנקודה.

האם יש מקצים קצרים יותר? לא.

מחיר: הרשמה למרתון מותנת בהגרלה. המחיר להשתתפות בהגרלה הינו 80 פאונד.

טיסות: מחיר טיסות אם תזמינו עכשיו נע סביב 550$.

מון סן מישל

זינוק: 25-26.5.2019
מון סן מישל הוא אי יפיפה, סמוך לחופי נורמנדי. על האי מצוי מנזר המזדקר ממרכזו של האי בראש ההר. המרתון מארח כ-3,000 רצים מכל העולם וכמובן מרחבי צרפת ומדורג בין עשרת המרתונים היפים ביותר בעולם.

מסלול: המרוץ עובר בתוך נוף כפרי ומסתיים בחלקו העליון של המנזר המפואר הנמצא במרכזו של האי. אתר זה נחשב כאתר מורשת עולמית ומתואר על ידי המקומיים כ-"תכשיט של המורשת התרבותית הצרפתית".

נוף: נוף כפרי פסטורלי לאורך הים.

סוג מסלול: בניגוד למרתונים רבים, במרתון זה תוכלו לראות את נקודת הסיום שלכם כבר מנקודת ההתחלה כיוון שהריצה היא לאורך המפרץ מנקודה לנקודה.

האם יש מקצים קצרים יותר? כן, בשפע. האירוע מתפרס על יומיים כאשר ביום הראשון תוכלו לבחור בין ריצת אולטרה של 55 ק"מ ובה תוכלו ליהנות מנופיו המרהיבים של המפרץ ולסיים בטיפוס במדרגות. ישנה גם ריצת חצי מרתון לכל מי שעדיין לא מוכן לרוץ מרתון שלם וכמובן ריצת 10 ק"מ.

מחיר: המחיר הנו 54 אירו עם אפשרות לשדרג.


מרתון רומא

זינוק: 7.4.2019

אם אתם מחפשים את השילוב המנצח בין בילוי סוף שבוע מהנה ואתגר פיזי, מרתון רומא יכול לתת לכם את המכלול של הכל יחד. השילוב בין ריצה להיסטוריה מרתק ותוכלו לחוות את מלוא עצמתה של רומא דרך הרגליים.

מסלול: הזינוק ממוקם מול הקולוסיאום העתיק, מבנה בן 2,000 שנה. המרוץ עובר סמוך לבזיליקת פטרוס הקדוש, מזרקת טרווי ודרך הרבה מקומות ומראות ציוריים. המסלול שטוח ויכול להרגיש במקומות מסוימים טיפה צפוף, אבל זה חלק מהחוויה של ריצה בעיר עתיקה זו.

נוף: נוף אורבני עתיק ומעבר באתרים היסטוריים ודתיים.

סוג מסלול: הריצה מתבצעת על כבישים ואבנים מרוצפות והיא מעגלית.

מחיר: ההרשמה למרוץ טרם החלה כיוון שמתקיים משפט בין שני אירגונים המארגנים את המרוץ.

טיסות: תוכלו למצוא טיסות החל מ-200$.

לתחרות הבאה שלכם לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • חגי פנקר הגיב:

    אם בניו יורק האחרון היו כ 53 אלף רצים, וב שיקגו כ 50 אלף וב פריז יש גם קרוב ל 50 אלף רצים, אז איך מרתון לונדון הוא השני בגודלו…???

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג