יותר מ-50 מרתוניסטים ישראלים ישתתפו במרתון ורשה

גופים שונים מישראל ופולין נרתמו לסייע, ומשלחת של יותר מ-50 רצים תשתתף במרתון בבירת פולין במטרה לציין 25 שנים ליחסים בין שתי המדינות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רצים ישראלים שמתכוננים למרתון ורשה
רצים ישראלים שמתכוננים למרתון ורשה

אין ספק שהמרתון הפופולארי ביותר עבור הרצים הישראלים בסתיו הוא מרתון ברלין שיתקיים ב-27 בספטמבר, אבל באותו יום בדיוק יתחרו גם יותר מ-50 רצים ישראלים במרתון ורשה. להבדיל מברלין הענק, מדובר במרתון שמזכיר קצת יותר את טבריה בסדר הגודל שלו. אז מה מושך עשרות ישראלים לבירת פולין חוץ ממזג האוויר הנעים שיפצה על אימונים קשים בקיץ הישראלי? מסתבר שהיחסים החמימים בין ישראל לפולין, שהשנה מציינים 25 שנים לחידוש שלהם.

רצים ישראלים שמתכוננים למרתון ורשה

מתכוננים לחוויה מסוג אחר. רצים ישראלים שיצאו למרתון ורשה | צילום: באדיבות שרונה שלו מאייר

יורם דאר, שהוא מדריך ריצה בבית הלוחם בירושלים, חשב לאחרונה על התיירות בפולין. "הבנתי שזו תיירות שואה או קזינו", הוא מספר על הרגע שבו נולד הרעיון לנסוע ולהשתתף במרתון ורשה. ולא רק זה, לאור קשרים שהיו לו עם גופים שונים, דאר הצליח להשיג מימון עבור חלק גדול ממחירי הטיסה והשהות עבור הרצים הישראלים שבחרו להשתתף השנה במרתון ורשה.

"היו לנו חשוב להוציא לשם רצים ישראלים מכל הסוגים", מספר דאר ומוסיף: "לכן דאגנו שיהיו שם מקצוענים לצד חובבנים שזה יהיה מרתון ראשון שלהם, רצים יהודים, ערבים ודרוזים, שמגיעים מכל קצוות הארץ. מבין המקצוענים יסעו לשם ממו אסרט שהיה אלוף ישראל, פנינו גם לקבוצתו של רפי וישניצר משם יגיעו עוד כמה רצים מהירים, וחוץ מזה מגיעים רצים מכפר ורדים, שוהם וחורפיש".

גופים שונים נרתמו למימון חלק מהעלויות של הוצאת המשלחת, כשמיליונר פולני דאג לכסות חלק נרחב מעלות הטיסה וגופים אחרים כיסו הוצאות אחרות. מרתון ורשה הוא שטוח, והוא עובר בין שתי הגדות של נהר הויסלה ומסתיים באצטדיון הכדורגל שאירח את טורניר יורו 2012.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג