יותר מעשרת אלפים איש יצאו לרכוב בדור אלון סובב כנרת

יותר מ-10,000 רוכבים השתתפו בשבת באירוע הרכיבה בכנרת. חלקם ביצעו את ההקפה המלאה ל-65 ק"מ, חלקם חצי הקפה, אבל יש שיגידו שהיופי האמיתי היה במסלולי המשפחות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דור אלון סובב כנרת
דור אלון סובב כנרת

אירוע דור אלון סובב כנרת התקיים בשבת בפעם ה-39 בהשתתפות כ-10,000 רוכבי אופניים, שנהנו ממזג אוויר מושלם יחסית לתחילת נובמבר. בניגוד לאירועי רכיבה עירוניים שבהם נהוג לסגור צירים מרכזיים ולאפשר לאנשים לרכוב במקומות שבהם קשה לרכוב ביום יום, דווקא הכבישים שמקיפים את הכנרת נוחים לרכיבה בסופי שבוע רגילים.

יופי של כביש. קצת אחרי הזינוק בצמח | צילום: דני בורשבסקי

יופי של כביש. קצת אחרי הזינוק בצמח | צילום: דני בורשבסקי

ובכל זאת, המשתתפים הצביעו ברגליים המדוושות שלהם והוכיחו שהמסלול היפהפה הסובב את הכנרת יכול להיות מאוד אטרקטיבי. המסלול לאורך 65 קילומטרים אמנם לא מאתגר במיוחד את הרוכבים המקצועיים יותר, אבל הוא בהחלט מהווה אתגר רציני לרוכבים המתחילים. עם זאת, נראו על הכבישים הרבה ספורטאים שרגילים לרכוב מרחקים כפולים ואף יותר בשבתות. רובם הסבירו שאירוע כמו סובב כנרת לא כדאי להחמיץ, ובמקרה שלהם הם פשוט שילבו את זה יחד עם זינוק מוקדם יותר והארכת המסלול באזור צפון הכנרת כדי "להרוויח" כמה עליות.

מלבד הרוכבים שביצעו את ההקפה המלאה ל-65 קילומטרים, רבים נוספים התחילו את המסע בצומת אלמגור שבצפון הכנרת ומשם הם רכבו דרומה לכיוון צמח כדי להשלים חצי מהמסלול. משפחות עם ילדים קטנים ורוכבים מתחילים נהנו מהמסלול המשפחתי ל-12 קילומטרים שיצא לדרך מאשדות יעקב מאוחד לכיוון צמח, כשבמקביל התקיימו גם שני מקצים מאתגרים לאופני שטח. בסופו של דבר האירוע הזה הציע פתרון לכל מי שהיה מספיק נמרץ כדי להגיע לצמח בשבת בבוקר עם זוג אופניים.

סובב כנרת 2016

כל שנה מגיעים יותר רוכבים | צילום: רון שלף

בסיום האירוע הוזמנו כל הרוכבים למתחם הסיום בחוף צמח, שם הוקם אקספו וגם התקיים טקס סיום משולב עם מופע, מה שהמשיך את החגיגות בצמח עד לשעות הצהריים. ראש מועצת עמק הירדן עידן גרינבאום סיכם את האירוע ואמר: "אנחנו רואים שבאים הרבה יותר רוכבים. אנחנו רואים את העלייה בעיסוק בספורט, בראייה קדימה אנחנו מתכוונים להכניס תחת קורת גג אחת של כנרת אקשן מרתון, טריאתלון, הקפת הכנרת, צליחת הכנרת, ואירועים נוספים שאנחנו מתכוונים לעשות כאן כי אנחנו רוצים לראות את כל עם ישראל".

שחר אורן, סמנכ"ל שיווק דור אלון שמאמצת את אירוע סובב כנרת הוסיף: "זה מאוד משמח לראות כל פעם את אותם אנשים שתמיד באים וחוזרים עם הילדים שלהם. יש שני ערכים נוספים באירוע הזה, אחד זה הכנרת כי אין עוד אירוע בארץ שאפשר להקיף אגם שהוא כל כך גדול עם סגירת כבישים כזו רחבה, והשני זה שיש כאן מגוון מאוד רחב של מסלולים וכל אחד יכול למצוא את עצמו מרוכבים מקצועיים ועד למשפחות שמגיעות יחד ורוכבות בקצב שלהן".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג