חצי מרתון עמק המעיינות יתקיים מחר כסדרו

אליפות ישראל בחצי מרתון תהיה מחר בסימן מזג האוויר החורפי ונכון לעכשיו תתקיים כרגיל. יחד עם זאת הרוחות הערות עלולות למנוע מרצי העילית הבכירים לקבוע תוצאות שישברו שיאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאור מזג האוויר החורפי שנכנס לאזורנו, בחנה היום (חמישי) הוועדה המארגנת עם גורמי החיזוי והגורמים המקצועיים השונים את הקשיים בהם צפויים להיתקל מחר הרצים המשתתפים בחצי מרתון עמק המעיינות והחליטה לקיים מחר את המרוץ בתנאים הצפויים, נכון לעכשיו. יחד עם זאת, ברור שמזג האוויר שצפוי לכלול, בין היתר, רוחות ערות, לא יאפשר לרצים, גם הבכירים שבהם, לתכנן לרוץ על תוצאה, אלא על מיקום בלבד, והמטרה, זכייה בתואר הלאומי האחרון לשנה זו, אליפות ישראל בחצי מרתון עמק המעיינות ה-40 שתתקיים מחר (שישי).

המרוץ יתקיים בכל מזג אוויר | צילום: איגוד האתלטיקה

הרצים הבכירים שצפויים להתמודד על התואר הלאומי הם איימרו עלמיה, דמקה טשאלה ומלקאם ג'מבר, בריהון וובה, אגזה גואדה ותחלואיני מלקה (ללא אזרחות הישראלית). בין הנשים תרוצנה ילנה דולינין ואירנה אור קונובלוב.

הרצים סיימו באחרונה תקופה של מחנות אימון באתיופיה ובארץ. חלקם מתכוננים למרתון טבריה שייערך בינואר 2019 וחצי המרתון בעמק המעיינות משמש עבורם, כמו עבור הרבה רצים אחרים השנה ובשנים עברו, הכנה אחרונה לקראת המרתון בטבריה. כזכור, השנה נשבר השיא הישראלי בחצי מרתון פעמיים על-ידי מארו טפרי שקבע 1:02:22 שע', תוצאה שקשה יהיה להגיע אליה במזג האוויר כמו שזה שצפוי לשרור מחר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג