המלך חוזר לזירה

הוא עבר פציעה לא פשוטה באכילס ופספס את אליפות העולם האחרונה, אבל כעת יאן פרודנו חוזר בכל הכוח להתחרות ומסתער על צ'אלנג' רות'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאן פרודנו | צילום: shutterstock

יאן פרודנו אישר את הרשמתו לתחרות איש הברזל צ'אלנג' רות' שתתקיים ב-3 ליולי בחבל בוואריה בגרמניה, לאחר החלמה מפציעה. הכוכב הגרמני נאלץ להיעדר מאליפות העולם האחרונה באייירומן שהתקיימה בחודש שעבר בסנט ג'ורג', בשל פציעה שכללה קרע חלקי בגיד אכילס, ולכן לא היה יכול להגן על תוארו. כעת המטרה המרכזית שלו לשנת 2022 היא לחזור לאליפות העולם בקונה, הוואי, שתתקיים באוקטובר, אך השאלה שעלתה באוויר היא אילו תחרויות הוא יעשה עד אז.

איש הברזל הגרמני שיתף לאחרונה שבחודשים האחרונים הבין שעליו לסמן מטרה נוספת בדרך לקונה. "צ'אלנג' רות היא תחרות פנטסטית. המעודדים, המתנדבים וכל הקהילה של רות' הם מדהימים. אני מקווה לראות שם כמה שיותר אוהדים". פרודנו מתכוון להיות זהיר מאוד ברות' בעקבות הפציעה ואם יהיה צורך יתכן שיפרוש, אבל כרגע הוא מסתכל קדימה ומספר שהוא מחכה לעמוד על קו הזינוק. לצידו יעמדו עוד שני מתחרים בני ארצו, אלופי העולם לשעבר: פאטריק לנגה וסבסטיאן קינלה והתחרות אף צפויה להיות מעניינת ביותר גם בשל נוכחותו של הטריאתלט האמריקאי סאם לונג. בגזרת הנשים המועמדת המובילה היא אן האוג אלופת העולם משנת 2019 ו-2021.

צ פ ו | הגדול מכולם

פרודנו מכיר היטב את מסלול התחרות לאחר שבשנת 2016 הכריז שהוא מתכוון לשבור את שיא העולם במרחק איש הברזל ברות', ואכן עמד ביעד השאפתני שהציב לעצמו. הוא סיים אז בתוצאה 7:35:39 שע' ובכך שיפר את שיא העולם של אנדראס רילרט בן חמש השנים שעמד על 7:41:33 שע'. השנה אין ליאן פרננדו שאיפה לשבור את שיא העולם שוב, אך התחרות בין שלושת המתחרים הגרמנים, שצפויים כולם להגיע לקונה, תספק עניין רב בקרב האוהדים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג