הטריאתלט רן שגיב סיים שמיני בתחרות סבב גביע בלימה שבפרו

עשרה חודשים לפני המשחקים האולימפיים של טוקיו התחרה הטריאתלט בן ה-22, בלימה בתחרות למרחק ספרינט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עשרה חודשים לפני המשחקים האולימפיים של טוקיו התחרה אתמול (ראשון) רן שגיב, 22, בלימה, פרו בתחרות סבב גביע העולם למרחק ספרינט. את התחרות סיים שגיב בתוצאה 52:58 דק', לאחר שמהשחייה יצא במקום ה-23 בזמן של 8:29 דק', כך שבקטע הרכיבה ניסה לשפר עמדות וצמצם פערים לאחר שסיים באותו במקום ה-17 לאחר 28:54 דק'. כעת נותר לו קטע הריצה שם הצליח לעקוף מתחרים רבים ולסיים בתוצאה השישית בזמן של 14:34 דק'. שגיב סיים את התחרות 28 שניות לאחר המנצח בתחרות, מנואל מסיאס מברזיל. במקום השני הגיע פליקס דוצ'מפט בתוצאה 52:32 דק' ואת הפודיום סגר פלורין סלביסברג משוויץ.

רן שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ" אליפות העולם לוזאן שוויץ

עוד כתבות טריאתלון בשוונג
שחר שגיב: "זה יכול להיגמר במדליה אולימפית"
מדליית ארד היסטורית לרן שגיב באליפות העולם עד גיל 23
רועי זוארץ: "אי אפשר להתחרות ככה שנתיים מבלי להאמין"

כזכור, שגיב, זכה במדליית ארד לאחר שסיים שלישי באליפות העולם עד גיל 23 (U23) בתחרות שהתקיימה באוגוסט השנה בלוזאן, שוויץ. בחודש שעבר עשה שגיב צעד משמעותי נוסף בדרך להשגת המטרה כשסיים במקום השביעי בתחרות מסבב גביע העולם שהתקיימה בוויהי שבסין מה שמעיד על רצף משמעותי של תוצאות בטופ 10 של התחרויות שנותנות מעבר לניקוד גם ובעיקר ניסיון ועומק תחרותי. התחרות הבאה, שתהיה גם האחרונה שלו לעונה, יעשה שגיב ברפובליקה הדומניקנית במטרה לאסוף ניקוד אולימפי נוסף וחשוב.

"אני גאה להגיד שאני קצת מאוכזב מהמקום השמיני בגביע העולם בלימה שבפרו. הגעתי בכושר מצוין והאמנתי שאני יכול להלחם על המקומות הראשונים, אבל כנראה שהגוף חשב אחרת", כתב שגיב בפייסבוק האישי שלו, "בכל זאת קשה להיות מאוכזב משתי התחרויות האחרונות, בהם הגעתי במקום התשיעי בגביע העולם בקוריאה לפני שבועיים ובמקום השמיני בתחרות של אתמול כאמור. אני ממשיך לכוון גבוה, לא להסתפק במה שכבר עשיתי אלא לחפש שיאים חדשים, בשביל זה אני כאן. תחרות אחרונה לעונה בשבוע הבא ברפובליקה הדומיניקנית".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג