האם כריס פרום יעזוב את קבוצת "אינאוס" כבר העונה?

בעקבות הדחייה של הטור דה פראנס, מי שזכה בו 4 פעמים בעבר אמור להיות כשיר, רק שבקבוצתו "אינאוס" כבר יש שני אלופים אחרים שרוצים לזכות שוב, וקבוצות אחרות מציעות לבריטי להוביל אותן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריס פרום רוכב אופניים בריטי

אתר חדשות האופניים CYCLING NEWS פרסם היום (חמישי) שכריס פרום, מי שהיה אלוף הטור דה פראנס 4 פעמים, עשוי לעזוב את קבוצתו אינאוס (לשעבר סקיי) כבר העונה, כך לפי ספקולציות בעולם האופניים.

כריס פרום עדיין לא חתם על חוזה חדש, והחוזה הנוכחי שלו בן 3 השנים יסתיים בסוף שנת 2020. פרום בן ה-34 כבר אמר השנה שהוא מתכוון להתמודד על תואר חמישי שלו בטור דה פראנס ושהוא מתכוון להתחרות עוד ארבע שנים לפחות. מצד שני, באינאוס עדיין לא החליטו על הסגל שלהם לטור דה פראנס של 2020 שנדחה ואמור להתקיים החל מסוף אוגוסט. מה שכן, אלוף הטור דה פראנס הנוכחי, אגאן ברנל הקולומביאני מקבוצת אינאוס, כבר הצהיר שהוא לא מתכוון לפגוע בסיכויים שלו לנצח פעם נוספת כדי לעזור לחבר לקבוצה, וזה הכניס את מנהלי אינאוס לצרות.

מבחינת אינאוס, אלו הן בהחלט צרות של עשירים. כריס פרום | צילום: pixabay

ב-CYCLING NEWS מדווחים שכריס פרום כבר נמצא במשא ומתן עם מספר קבוצות לקראת עונת 2021, אבל לאור ההתפתחוית ובמרכזן הדחייה של הטור דה פראנס, תתכן אפשרות שפרום יעבור כבר באמצע העונה הנוכחית לקבוצה שבמדיה הוא ינסה להתמודד על זכייה בגרנד-טור היוקרתי מכולם. לפי הידיעה, שתי קבוצות מנהלות משא ומתן מתקדם יותר עם פרום, כשהאפשרויות העומדות על הפרק אצל שתיהן הן מעבר באמצע העונה הנוכחית או ב-2021.

פרום אמר בתגובה ל-CYCLING MEWS: "אחרי ההתרסקות שלי בשנה שעברה וההתאוששות שלי לאחר מכן, אני בטוח שאוכל לחזור ולנצח בטור. באיזו קבוצה זה יקרה אם מדובר על אחרי 2020? אני עוד לא יודע. אין לי כוונה לפרוש מקרוב, אם כבר אז ההתרסקות ההיא נתנה לי כוחות מחודשים. עבדתי קשה מאי פעם כדי לחזור למקום שאני נמצא בו ואני לא מתכוון שזה יהיה לחינם".

חשוב לזכור שפרט לאגאן ברנל שמתכוון להתמודד על ניצחון שני ברציםות בטור דה פראנס, בסגל של אינאוס נמצא גם עוד אלוף, גראיינט תומאס, כך שהמצב בחוד החנית של קבוצת האופניים הגדולה מכולן בהחלט לא ברור.

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג