האם אתם עושים סקס לפני תחרות או מרוץ חשוב?

אם סקס לפני תחרות חשובה מרגיע אתכם ואתכן אז תזרמו איתו, אך מה שבטוח הוא שתנוחות אקרובטיות, תכשירים חדשים וריגושים חדשים לא יהיה נכון לעשות בטווח הזמן הזה...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הלילה שלפני תחרות גדולה או בינונית היא מלאת אדרנלין. אתם מכינים את הבגדים לקראת המרוץ של יום המחרת בין אם זה ריצה, רכיבה, שחייה או טריאתלון ונמצאים כבר בשלב תזונתי מתקדם. ואז לפתע מתעורר בכם או בבן הזוג שלכם, רצון "לעשות" שימוש בגוף שנמצא גם כך בכושר גופני גבוה למטרות של תשוקה וסקס סוער. מה עושים? זורמים עם הרגע והתחושה? שולחים את בת או בן הזוג לעשות מקלחת קרה כמנהג הכדורגלנים?

אל תתנסו באקרובטיקה וריגושים חדשים יום לפני התחרות | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא
סקס ספורט ומה שביניהם
סקס, סמים וטריאתלון
ר(ו)צים סקס

"מי שרץ או כל מי שעושה פעילות גופנית תחרותית, יש לו בדרך כלל אמונות תפלות. אנחנו לא רוצים לעשות שום דבר שונה, אפילו אם זה משהו שאנחנו אוהבים", אומרת ד"ר ג'ולי לוויט שהשתתפה עד היום ב-14 מרתונים, "אך למרות זאת, אין שום סיבה שלא תעשו סקס יום לפני מרוץ חשוב", היא מציינת.

במגזין המדעי "Clinical Journal of Sport Medicine", עלתה הסוגייה לכותרות ובחנו שלושה מחקרים שעסקו בסקס לפני תחרות ובכולם לא מצאו ירידה בתוצאות. יתרה מכך, המגזין העיר על כך שזוגות נשואים ממוצעים שורפים רק כ25-50 קלוריות במהלך הסקס, שהוא שווה ערך לעליית מדרגות של שתי קומות בלבד. שריפת קלוריות שכזו בוודאי לא תפגע לכם במאגרי הגליקוגן שלכם לקראת התחרות הגדולה שלכם או שלכן.

אם אקט שכזה מכניס אתכם למתח, עדיף לדחות את הסיפוקים לשעות שלאחר התחרות | צילום: pixabay

"יחד עם זאת, אם 'ההשתובבות' הזו תפגע לכם בזמן השינה, אז כדאי שתתכננו זאת מבעוד מועד, עד כמה שאפשר לתכנן סקס בלי שייצא חסר ספונטניות", אומרת ד"ר לוויט, "תדאגו שהסקס יהיה קצר אך מתוק ואל תצפו לזיקוקים דווקא ביום הזה – לא את ולא אתה". היא דואגת לציין שסקס שהוא יותר "קוויקי", מונע כאב וגירוי, לעומת סקס שהוא סוער ועמוק שיכול לגרום לצוואר הרחם לדמום קל. אם דופן הרחם שלך הוא דק, יתכן ותרגישי תופעה שכזו. "גם אימונים ארוכים של ריצה יכולים לגרום למקרים שכאלו אצל חלק מהנשים".

לשעוני דופק בשוונג-שופ לחצו כאן

בנוסף לכל העצות המועילות הללו חשוב לציין גם אם זה נשמע ברור מאליו, שלילה שכזה שמנקז אליו שבועות או חודשים של אימון לקראת מרתון מלא או חצי מרתון, הוא לא הזמן לנסות דברים חדשים, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים. המסלול המהיר לניסויים אקרובטיים וריגושים חדשים הוא בהחלט מומלץ, אך יש לשם כך את שאר 364 הימים הנותרים שבשנה. זה יהיה מאוד כואב למתוח או לנקוע את הרגל ביום שכזה ואם אתם כבר מקפידים על קוצו של יוד, אז גם ניסוי בקונדום חדש צריך להיות מחושב וזהיר כמו גם קוטל זרע ושאר תכשירים שלא ניסיתם בעבר הקרוב או הרחוק וזאת רק מהסיבה הפשוטה שאולי אתם רגישים ותהיה לכם תגובה לא צפויה לחומר.

מה שיהיה לכם נכון הוא להיות רגועים 24 שעות לפני התחרות ואם לעשות סקס לפני כן הופכת אתכן או אתכם לרגועים, אז מה טוב. יחד עם זאת, למי שאקט שכזה מכניס אותו למתח, עדיף להימנע מכך ולדחות את הסיפוקים לשעות שלאחר התחרות. כך או כך, סקס כמו כל דבר שאתם עושים לפני מרוץ חשוב, הוא בעיקרו ההקשבה שלכם לגוף שלכם ואם אתם מרגישים איתו שלמים או לא. לכו תיהנו…



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • גולי הגיב:

    אני אוהב סקס. זה ברכיא וגורם לי להרגיש טוב.
    אשתי לא משתפת פעולה איתי ואנ מתוסכל

  • יוחנן הגיב:

    אני עדיין מנסה להבין איך נוקעים שריר

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג