דימה קלישר נהרג בסוף השבוע בתאונת אופניים

תאונה קטלנית הביאה למותו של רוכב האופניים שרכב על כביש בית דגן. צוות מד"א שהגיע למקום התאונה קבע את מותו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שישי היה דימה קלישר, 35,  באימון אופניים כאשר רכב על כביש 44. בסמוך לצומת בית דגן נפגע על ידי רכב שנהגו נפצע קל. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. קלישר, בלש במחוז תל אביב, נמצא במרחק של כמה מטרים מהאופניים עליהם רכב ואשר נותרו מעוכות על הכביש. חובש שבדק את מצבו זיהה שהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ומחוסר הכרה ללא סימני חיים. בעקבות התאונה הקטלנית נחסם הכביש. קלישר תכנן להשתתף בישראמן שיתקיים בעוד מספר חודשים והתאמן לצורך כך ובחודש מאי האחרון אף השתתף בטריאתלון אכזיב במקצה האולימפי.

"לפני כחצי שנה פנה אליי דימה וסיפר לי שהוא רוצה לעשות את הישראמן הקרוב", מספר לשוונג אלון רז שהיה מפקדו במשטרה ואף אימן אותו, "הוא קיבל ממני רשימה של ציוד שעליו לקנות לאימונים והתחלנו להתאמן ולאחרונה אף עשינו חצי איש ברזל ביחד. מדובר באיש נעים, טוב לב ושקט שתמיד נהג לחייך. נרשמנו לישראמן הקרוב למקצה המלא וביום שיש האחרון הוא יצא לאימון של 140 ק"מ וחייו נקטעו. הנחמה היחידה שלי היא, שהוא נהרג כשהוא עושה משהו שהוא אוהב".

המשפחה הודיעה כי טקס הפרידה שהם מארגנים יתקיים היום (ראשון) בשעה 18:00 בחוף גורדון.

דימה קלישר | צילום: פייסבוק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מנשה הס הגיב:

    יהי זכרו ברוך. אולי זה לא הזמן אבל לטובת ציבור הרוכבים כדאי שננתח את הגורמים והנסיבות לתאונה (למשל, רכיבה לבד או ללא פנסי יום או כביש ראשי מידי בשעה עמוסה או מול השמש וכדו' ). אשמח אם מישהו שיודע ירים את הכפפה ויעלה את העובדות כך שנוכל להיזהר וללמוד. עצוב מאוד.

    1. קובי גטניו הגיב:

      השאלה היא לא איך רוכבים אלא מי יהיה הקורבן הבא בכביש?
      אסור לעלות על הכביש עד שתשתנה תרבות הנהיגה בארץ נקודה סוף.

  • גיא הגיב:

    לרכב על אופניים לצד הכביש בשוליים ללא רכב ליווי המאגף ושומר על הרוכב, משול לרולטה רוסית! חבל על חיים שנגדעו כך סתם, ממש מצער לשמוע על המקרים הללו שלחלוטין ניתנים למניעה! יהי זכרו ברוך.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג