דייב מארש סיים את תפקידו באוניברסיטת סן דייגו

היועץ המקצועי של נבחרת ישראל בשחייה סיים את תפקידו פחות משנתיים לאחר שלא הצליח לתמרן בין שחייני המכללות לקבוצת העילית שלו. הטוקבקיסטים באתר SWIMSWAM לא הופתעו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דיוויד מארש יועץ מקצועי של איגוד השחייה הישראלי
דיוויד מארש יועץ מקצועי של איגוד השחייה הישראלי

דייב מארש האמריקאי שמשמש כיועץ המקצועי של איגוד השחייה הישראלי, סיים את תפקידו כמאמן השחייה הראשי של אוניברסיטת קליפורניה-סן דייגו (UCSD), כך פורסם באתר SWIMSWAM.

עוד כתבות בנושא 
5 שחיינים ישראלים קבעו את הקריטריון לאליפות העולם
האם דייב מארש הוא הפתרון לשחייה ההישגית בישראל?
ראיון וידאו עם מאמן הנבחרת לוקה גברילו

על פי מקורות שוונג עלות העסקתו של מארש כ"מאמן העל" של נבחרת ישראל עמדה בשנים 2017 ו-2018 על כ-250 אלף דולר בשנה (מעל 900 אלף שקל לשנה). מה שהופך אותו ככל הנראה לאחד מבעלי עלות השכר הגבוהה ביותר (אם לא הגבוה מכולם) מבין כל המאמנים והיועצים המקצועיים בכל הענפים האולימפיים בישראל, באופן שעשוי לעורר שאלות.

בראיון ל-SWIMSWAM אמר מארש שהוא מעדיף להתמקד בשחיינים מקצוענים וכאלה שסיימו את לימודיהם במכללות. הוא סיפר שהיה לו קשה למצוא את האיזון בין השחיינים משני הסוגים. "כשעברתי לאוניברסיטת סן דייגו התרשמתי מאוד מרמת המתקנים והארגון, עכשיו כשאני עוזב אני מבין שזה לא בדיוק מה שקיוויתי שיהיה", אמר מארש והוסיף: "לא הצלחתי ליצור תיאום בין צוות האימון של המכללה לבין קבוצת העילית – דברים שחשבתי שיראו אחרת". מארש הצטרף לאוניברסיטת סן דייגו בקיץ 2017, כך שהוא כיהן בתפקיד קצת פחות משנתיים. נבחרת השחייה של המכללה בדיוק עולה מדרג 2 לדרג הראשון בליגת המכללות, אלא שהיא תעשה זאת ללא מארש. לפי הידיעה, מארש ימשיך לאמן את קבוצת שחייני העילית המקצוענים שלו וימשיך לכהן בתפקידי ייעוץ כמו בנבחרת ישראל.

בינתיים הוא ממשיך לייעץ לאיגוד השחייה. דייב מארש | צילום: דני בורשבסקי

מארש ייפרד ממתקן האימונים של האוניברסיטה ויתחיל לעבוד בבריכה השייכת לקהילה היהודית בסן דייגו. הידיעה על סיום תפקידו גררה עשרות טוקבקים באתר SWIMSWAM שלפי רבים מהם אנשים התקשו להבין מלכתחילה מדוע הוא רצה לאמן במכללה. באחת התגובות נכתב: "כולם יודעים שמארש הוא מאמן של מקצוענים, ואם מישהו באמת חשב שהוא יאמן את שחייני המכללה הוא עשה מעצמו צחוק. לא ברור למה הוא נענה לג'וב הזה מלכתחילה? אולי בגלל השכר והגישה למתקנים?". בטוקבק אחר נכתב: "מארש מעולם לא התעניין בשחייני המכללה, אלא רק במקצוענים".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • בכושר הגיב:

    900 אלף שקל לשנה למאמן שבקושי מגיע לכאן בכלל?

  • אילן הגיב:

    גאון מקצועי, בעתיד הקרוב נראה את התוצאות.
    האתר הזה לא מפסיק לנסות לחמם אנשים נגדו ..
    כנראה כמה מאמנים ועסקנים ישראלים בינונים ועמוסי כשלונות מודאגים מהעלאת הרמה הנבחרות השחייה השונות…. מזל שמנהלי האיגוד לא מושפעים וממשיכים קדימה במהפכה.

    1. אקוותיק הגיב:

      מעולם לא שילמו רבים כל כך הרבה כל כך עבור כל כך מעט ….
      עם כל הכבוד לגאונות המקצועית (ויש !) הסיבה האחת והיחידה שהאיגוד הביא את מארש היא זו: המסקנה ההכרחית האמיתית מכשלון ריו היתה התפטרות קולקטיבית של הנהלת איגוד השחייה אבל זה כמובן לא יעלה על הדעת, אז ״הביאו קוסם״.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג