בשישי: משחה PORT2PORT בתל אביב

ליגת ZOGGS במים פתוחים חוזרת מהפגרה עם המשחה שכבש את תל אביב מחוף צ'ארלס קלור שבדרום ועד לחוף מציצים בצפון. ויהיו גם מקצים יותר "ידידותיים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המדוזות נדדו להן כבר מזמן, מי הים התיכון פחות חמים ויותר נעימים וזה בדיוק הזמן המתאים לחזור ולשחות בים הפתוח, וגם ליהנות מליגת המים הפתוחים של ZOGGS שחוזרת עם משחה PORT2PORT בתל אביב.

פורט2פורט

המשחה שכבש את תל אביב. PORT2PORT | צילום: צלמי שוונג

עוד כתבות בנושא 
7 טיפים למשחה הראשון שלכם במים פתוחים 
אז מה אנחנו מפספסים בשחייה במים פתוחים? 
איך אפשר לנווט בשחייה בים? 

מדובר באחד המשחים ביותר ידידותיים שתמצאו בארץ. מצד אחד המקצה הארוך שלו (4.5 קילומטרים) הוא די קשוח. מתחיל ליד יפו (חוף צ'ארלס קלור) ומסתיים בנמל תל אביב (חוף מציצים). כמובן שזה המקצה הקטן יותר שאליו מגיעים השחיינים המנוסים יותר (או כאלה שלא מסתפקים בשחייה של פחות משעה בים).

מצד שני, המקצה הקצר (1.8 קילומטר) שיוצא מחוף גורדון מתאים מאוד גם לשחיינים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם במים הפתוחים, ובטח לטריאתלטים שמתכוננים לתחרויות הקרובות של העונה. על אחת כמה וכמה, לשחיינים שמכירים מצוין את האזור של חופי גורדון והילטון, ותוך כדי השחייה כשהם מביטים לכיוון מזרח – הם יוכלו לזהות את המיקום שלהם וכמה הם רחוקים משער הסיום שימתין להם בחוף מציצים.

במשחה PORT2PORT השחיינים מתייצבים בנקודת הכינוס בחוף מציצים, ומשם עולים על אוטובוסים לחופי צ'ארלס קלור וגורדון, תלוי במקצה, אם כי לחוף גורדון אפשר להגיע בקלות גם בהליכה רגלית שיכולה לשמש חימום מצוין לפני הזינוק למים.

בנוסף, השנה יתקיים גם מקצה עממי למרחק של 750 מטרים, שיוזנק ויסתיים בחוף מציצים עצמו. זו יכולה להיות אופציה מצוינת למלווים של שחיינים אחרים, שירצו לטעום מעט מהאירוע הזה. בכל מקרה, שווה ללוות ולהגיע לחוף מציצים ביום שישי ה-27 בספטמבר. אחרי הכל מדובר במשחה עם אווירה מחשמלת על החוף.

משחה PORT2PORT הוא השני מבין ארבעה בליגת ZOGGS שיצאה לדרך ביוני האחרון עם משחה דולפין באשדוד ותימשך עם משחה תנינים במעגן מיכאל ומשחה עמק חפר בחוף בית ינאי.

ביום שישי הקרוב, המקצה הארוך ל-4.5 קילומטרים יוזנק בשעה 7:30 בחוף צ'ארלס קלור שנמצא דרומית למה שהיה פעם הדולפינריום. ב-8:15 יוזנק המקצה הקצר בחוף גורדון וב-9:15 יוזנק בחוף מציצים המקצה העממי. טקס הענקת הפרסים יתקיים בשעה 10:00 במתחם בית הקפה בחוף מציצים.

להרשמה למשחה לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג