אנסטסיה גורבנקו העפילה לגמר אליפות העולם לנוער ב-100 גב

באליפות העולם לנוער בשחייה שנערכה הערב בבודפשט, העפילה אנסטסיה גורבנקו לגמר לאחר שלפני כן קבעה שיא ישראלי חדש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באליפות העולם לנוער בשחייה שנערכה הערב (שלישי) בבודפשט, העפילה אנסטסיה גורבנקו לגמר אליפות העולם לנוער ב-100 גב. למשחה 100 מטר גב זינקו למים שתי שחייניות ישראליות, אנסטסיה גורבנקו ואביב ברזלי, לאחר שגורבנקו העפילה לגמר ראשון בתחרות עם זמן של 1:00.99 דק'.

העפילה לגמר אליפות העולם לנוער ב-100 גב בבודפשט. אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

גורבנקו, שקבעה כאמור כבר במשחה המוקדמות שיא ישראלי חדש בזמן של 1:00.58 דק', סיימה במקום החמישי הכללי בחצי הגמר ומחר בערב תתמודד בגמר המשחה. אביב ברזלי, שיאנית ישראל במרחק הכפול, קבעה 1:02.63 דק' וסיימה במקום ה-15 הכללי.

בהצגת הבוקר היום קבעה אנסטסיה גורבנקו שיא ישראלי חדש ב-100 מטר גב בזמן של 1:00.58 דקות. גורבנקו שיפרה ב-45 מאיות את השיא בו החזיקה ממארס השנה והעפילה לחצי הגמר מהמקום השלישי הכללי. באותו משחה, העפילה גם אביב ברזלי לחצי הגמר מהמקום ה-14, עם זמן של 1:02.49 דק'. שתי השחייניות השתתפו כאמור הערב במשחה חצי הגמר.

מחר יימשכו התחרויות בבריכה כאשר גל כהן גרומי ורון פולונסקי יזנקו למוקדמות 200 מטר מעורב אישי, גורבנקו עצמה תשחה את ה-100 מטר חופשי, לאה פולונסקי תשחה 200 מטר פרפר ורביעיית השליחים תזנק למשחה 4×100 מטר מעורב מיקס (2 בנות ו-2 בנים).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג