אליפות אירופה בשחייה || מדליית כסף היסטורית לגל נבו

השחיין הישראלי סיים שני בגמר ה-200 מעורב אישי וזכה בפעם השנייה בקריירה במדליה באליפות אירופה בבריכות ארוכות, ובפעם הראשונה בצבע כסף. ברנע וקופלב בגמר 50 גב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יומה השלישי של אליפות אירופה בשחייה המתקיימת בלונדון הביא למשלחת הישראלית גם את המדליה הראשונה שלה. גל נבו, אחד השחיינים הטובים בהיסטוריה של השחייה הישראלית שזוכה במדליות באליפויות אירופה לבוגרים עוד משנת 2009, זכה לראשונה בקריירה שלו במדליית הכסף. זה קרה במשחה ה-200 מעורב אישי, המרחק שנחשב במשך השנים למשני של נבו אחרי ה-400 מעורב אישי. אבל אחרי שהוא עשה את זה באליפות אירופה בבריכות קצרות בוינגייט, נבו שוב השיג פודיום והפעם מכובד יותר ובבריכה אולימפית בלונדון. אגב, זו הפעם השניה שנבו זוכה במדליה באליפות אירופה בבריכות ארוכות, ולעומת זאת בבריכות קצרות הוא זכה עד היום ב-6 מדליות ארד ואחת מכסף.

גל נבו

בפעם השנייה הוא זוכה במדליה באליפות אירופה בבריכה ארוכה. גל נבו | צילום: חגי אשלגי

במשחה הגמר ל-200 מעורב סיים נבו את חצי המרחק במקום השביעי אחרי סגנון הגב שהוא החלש שלו. בסגנון החזק שלו, החזה, הוא הגיע ב-50 מטרים עד למקום השלישי, אבל גם בבריכה האחרונה בסגנון החתירה הוא המשיך ללחות ולשפר מיקום על חשבונו של דיוגו פליפה קרבאליו שנחלש. בסופו של דבר נבו עצר את השעון בזמן של 1:59.69 דקה כשהמנצח היווני אנדראס וזאיוס קבע 1:58.18 דקה.

שחיינית ישראלית נוספת שהתחרתה היום בגמר היתה אנדראה מורז, וזה קרה במשחה ה-100 חתירה לנשים. מורז לא הצליחה להתעלות על עצמה ולשפר את שיאה הישראלי, אבל גם אם זה היה קורה ספק אם זה היה משפר את המיקום שלה בגלל הבדלי הרמות בין שלוש הראשונות לכל השאר. מורז סיימה חמישית בזמן של 54.89 שניות כאשר המנצחת השבדית שרה שוסטרום קבעה 52.82 שניות.

במשחה שסגר את היום עבור המשלחת הישראלית עלו גיא ברנע ויהונתן קופלב לגמר ה-50 גב. כל אחד מהם סיים רביעי במקצה חצי הגמר שלו. גיא ברנע עשה את זה בזמן של 25.09 שניות בעוד שקופלב קבע 25.20 שניות ושני הישראלים עלו לגמר עם הזמנים השביעי והשמיני.

השחיין שהרשים ביורת באליפות אירופה בבריכות קצרות שנערכה בדצמבר האחרון בוינגייט, גרגוריו פלטיניירי האיטלקי, ניצח גם הפעם במשחה ה-1,500 חתירה לגברים בזמן של 14:34.04 דקות. הוא שיפר ביורת מחמש שניות את שיאו האירופי, והתקרב עד כדי שלוש שניות לשיאו העולמי של סון יאנג הסיני.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג