אליפות אירופה באתלטיקה: גירמה אמרה סיים במקום ה-25 ב-10,000

הרץ הישראלי שניצח במרתון טבריה האחרון סבל מהחום באצטדיון בברלין כמו גם מריצה טקטית שגרמה לו להיות רחוק משיאו האישי. בריטניה שלטה בריצות ה-100 לגברים ונשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גירמה אמרה היה האתלט הישראלי השלישי שנכנס למעגל התחרויות באליפות אירופה באתלטיקה קלה בברלין, אחרי דיאנה ויסמן שהודחה במוקדמות ה-100 ודונלד סנפורד שעלה לחצי גמר ה-400 מטר ויתחרה בו היום (רביעי) בערב.

"עבדתי קשה וציפיתי לתוצאה טובה בהרבה". גירמה אמרה | צילום: צלמי שוונג

אמרה, שניצח במרתון טבריה האחרון, החליט להשתתף באליפות זו בריצת ה-10,000. כצפוי הריצה הפכה להיות טקטית וגם התנהלה בתנאים קשים, מה שהיקשה מאוד על אמרה לרוץ בקצב של השיא האישי שלו או אפילו קרוב לזה. בסופו של דבר הוא סיים במקום ה-25 מבין 27 רצים שסיימו בזמן של 30:11.91 דק'. המנצח היה הצרפתי מוראד אמדוני שקבע 28:11.22 דק' והקדים ב-54 מאיטות את באשיר עבדי הבלגי.

אמרה סיכם ואמר: "הקצב בפתיחה היה טוב כפי שתכננו, אבל החום בהמשך השפיע עלי מאוד ולא שרדתי אותו. נתתי את כל מה שיש לי, אבל נחנקתי. בארץ היה חם יותר ולכן אני מאוכזב, עבדתי קשה וציפיתי לתוצאה טובה בהרבה אבל זה לא קרה ואני מאוכזב מההופעה שלי".

גם ריצות הגמר ל-100 מטרים התקיימו אתמול בברלין והיו בשליטה בריטית. אצל הגברים התנהל קרב צמוד בין שני הרצים המובילים של הממלכה המאוחדת, בסיומו חצה ראשון את קו הסיום זארנל יוז בשיא תחרות חדש של 9.95 שנ' והקדים במאית השניה את ריס פרסקוד. שלישי סיים ג'ק עלי הארווי מטורקיה עם 10.01 שנ'. בריצה לנשים ניצחה דינה אשר-סמית הבריטית וגם קבעה את תוצאת השנה בעולם, 10.85 שנ'. היא הקדימה את ג'ינה לוקנקמפר הגרמניה (10.98 שנ') ואת דפני סחיפרס ההולנדית (10.99 שנ').



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג