אליסטר בראונלי עובר למרחקי איש ברזל

הטריאתלט הבריטי שזכה פעמיים במשחקים האולימפיים מחפש אתגרים חדשים לשנתיים הבאות. האם יאן פרודנו צריך לחשוש?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליסטר בראונלי, האלוף האולימפי בטריאתלון מריו 2016 וגם מלונדון 2012, החליט לחפש אתגרים חדשים בקריירה שלו. הטריאתלט הבריטי מתכוון להגן על התואר שלו גם במשחקי טוקיו 2020, אבל בשנתיים הקרובות הוא יתחרה בטריאתלונים למרחקים ארוכים יותר.

Alistair_Brownlee Angel Arcones

יהיה מעניין. אליסטר בראונלי | צילום: Angel Arcones

בראונלי בן ה-28 אמר בראיון ל-BBC שאת השנתיים הקרובות הוא יקדיש למרחקים הארוכים יותר, כשהמטרה שלו תהיה להשתתף באליפות העולם באיש ברזל בשנת 2018 בהוואי. "זה חשוב שאתרכז בדברים אחרים עכשיו", אמר בראונלי והוסיף: "השתתפתי שלוש פעמים במשחקים האולימפיים ואני לא יכול להגיד שאני לא מתכוון לעשות את זה בפעם הרביעית".

אגב, בהופעה האולימפית הראשונה של אליסטר בראונלי בבייג'ינג 2008 המנצח היה יאן פרודנו הגרמני, שכיום הוא איש הברזל הטוב בעולם עם שני תארים באליפויות העולם האחרונות ועם התוצאה המהירה ביותר אי פעם בתחרות למרחק איש ברזל (3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים, 42.2 ק"מ ריצה).

דווקא לפני המשחקים האולימפיים בריו השמועות היו שחאבייר גומז הספרדי יהיה זה שיצטרף ב-2017 לסבב תחרויות האיירונמן, אבל גומז נפצע והחמיץ את המשחקים האולימפיים ואת אליפות העולם בטריאתלון שבאה אחרי, ולכן הוא ככל הנראה ימשיך להתחרות במרחק האולימפי בשנת 2017.

אליסטר בראונלי לעומתו, יקדיש את 2017 לתחרויות למרחק חצי איש ברזל כשהמטרה שלו תהיה אליפות העולם למרחק הזה שתתקיים ב-2017 בטנסי שבארצות הברית. ב-2018 הוא מתכנן לעבור למרחק המלא כדי להגיע בסוף השנה לאליפות העולם בהוואי. לכל מי ששאל את עצמו האם הוא מתכוון להתחרות בפרודנו או בשאר אנשי הברזל הטובים בעולם עונה בראונלי: "קשה לי להאמין שאני אוכל לעשות את זה בתוך שנתיים, אבל אני מתכוון לבנות את הסבולת שלי, כדי שאוכל לחזור לזה בעתיד אחרי משחקי טוקיו 2020 כשאהיה בן 32".

Swim, Bike, Run: Our Triathlon Story
This is the story of how two skinny lads from west Yorkshire
became the best triathletes in the world




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג