המסע לקווקז של "עיניים אחרות"

הקבוצה ע"ש חזי רול ז"ל, שמורכבת ממתנדבים וחברים עמותת "אתגרים", תצא לטרק באזור הגבוה בגיאורגיה בסוף חודש יולי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הקבוצה ע"ש חזי רול ז"ל, שמורכבת ממתנדבים וחברים עמותת "אתגרים", תצא לטרק באזור הגבוה בגיאורגיה בסוף חודש יולי

מאת:צפי הומינר, צילומים: רונן גולן


קבוצת "בעיניים אחרות" ע"ש חזי רול ז"ל הוקמה וגובשה כהמשך לחזונו של חזי לצעוד את שביל ישראל יחד עם עיוורים. 


החזון הפך למציאות, והקבוצה מורכבת ממתנדבים וחברים בעמותת "אתגרים", בנוסף לחברים של חזי מתקופת השירות בצנחנים, צועדת כבר למעלה משנה וחצי בשביל ישראל.

חברי הקבוצה – שמונה כ-25 משתתפים קבועים (לעיתים מצטרפים אלינו גם חברים חדשים), 8 מהם לקויי ראייה או עיוורים לחלוטין ושניים חירשים – משתתפים בקביעות בטריאתלונים, תחרויות איש ברזל, מרתונים ומרוצים שונים, והספורט עבורם הוא אורח חיים.

אחת לחודש וחצי לערך, אנחנו נפגשים לסוף שבוע, גומעים כ-20 ק"מ בכל יום, ישנים בשטח, מבשלים לבד, עושים קידוש בשישי בערב, לומדים על האתרים והנוף מאחת המתנדבות (מדריכת טיולים במקצועה) ומתמודדים עם אתגרים.

החלנו את המסע בבית אוסישקין שבצפון ועד כפר חסידים. בקיץ הלוהט עברנו לטיולי לילה באזור החוף ובחורף נדדנו לדרום (כיסינו את כל הקטע מדביר ועד לספיר). לפני שנה, כשחזי נהרג, קיבלנו החלטה להמשיך לצעוד ולסיים את הפרויקט.

עוד חלום של חזי שאנחנו מקווים לממש היה מסע קבוצתי לגאורגיה. המסע ייצא לדרך בסוף יולי 2012, בהובלת יורם חן ואנשי צוותו, שמכירים את הקבוצה ונכונים לכל משימה ואתגר שיוצבו בפניהם. העלות למשתתף היא כ-1600 דולר, נשמח לקבל עזרה כספית או תרומת ציוד.

המעוניינים לתרום מוזמנים להתקשר לצפי הומינר: 052-6062043

15.5.2012




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג