בכמה מדליות נזכה באליפות אירופה בשחייה?

ערב היציאה לאליפות אירופה בבריכות קצרות בדנמרק, יעקב טומרקין והיועץ המקצועי לנבחרת דייב מארש התייחסו לשאלה שמעסיקה את כולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יעקב טומרקין בתחרות גביע העולם בבייג'ינג
יעקב טומרקין בתחרות גביע העולם בבייג'ינג

ביום רביעי תצא לדרך אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות בקופנהאגן שבדנמרק. זה קורה שנתיים אחרי שהאליפות הקודמת התקיימה בישראל. את הנבחרת הישראלית ייצגו הפעם שבעה שחיינים.

הבולט בין השחיינים הישראלים הוא יעקב טומרקין, שלפני שנתיים זכה באליפות בשתי מדליות כסף. הפעם הוא רשום לחמישה משחים: 50, 100 ו-200 גב ו-100 ו-200 מעורב אישי. לא בטוח שבכולם הוא ישתתף, כאשר הסיכויים הטובים שלו הם במשחי המעורב אישי.

דוד גמבורג שלא השתתף באליפות העולם האחרונה חזר לעצמו וינסה להתברג בגמרים במשחי הגב, ג'ון מרכוס שלזינגר ומירון חרותי ישתתפו במשחי הפרפר הקצרים ובספרינט 50 חתירה, תומר פרנקל ודניס לוקטב יהיו הצעירים המבטיחים במשחי החתירה ואת הנשים תייצג הפעם רק עמית עברי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג