צ פ ו || מדוע תקציב הג'ירו ד'איטליה בישראל מגיע ל-100 מיליון שקל?

דניאל בנעים, מנכ"ל חברת קומטק שמפיקה את שלושת קטעי הפתיחה של ג'ירו ד'איטליה בישראל, סופר את הימים לרגע ההיסטורי ומסביר למה זה כל כך חשוב לספורט הישראלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניאל בן נעים מנכ"ל חברת קומטק
דניאל בן נעים מנכ"ל חברת קומטק




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג