ספורטאי השבוע – צבי פישמן

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מערכת שוונג


בן 55, תושב זיכרון יעקב, נשוי + 4.

ענף ספורט מועדף:

ריצה, טריאתלון ואיש ברזל

הישג אישי:
מרתון – 2:37 ש’ ,10 ק"מ – 31:50 ד’


למה דווקא ריצה, טריאתלון ואיש ברזל:
כמה שיותר מהר, כמה שיותר רחוק, כמה שיותר כואב, כמה שיותר לא אנושי.
בשיא אישי לא ניתן להכניס יותר ממה שכתבתי, אז אני מוסיף כאן, שני אולטרה מרתון, אחד בארץ של יוסי מלמן 75 ק"מ, סיימתי בזמן מדהים 6:37 ואני בן 50 שנים, שלושה תחרויות איש ברזל בחודשיים לפני שנתיים, פעמיים כרטיס כניסה לאליפות העולם באיש הברזל בהוואי, ואתה שואל אותי למה?

כמה שעות מקדיש בשבוע לספורט: ממוצע 30 שעות.

באיזה אירועי ספורט משתתף:
כל דבר שכואב במאמץ

מקפיד על תזונה נכונה?
מקפיד כל היום טוחן ,אבל קצת מכל דבר ,לא מסוגל לאכול ארוחה מלאה רגילה.

מותג הספורט האהוב עלייך:
האופניים שלי

איך משלבים קריירה, ספורט ומשפחה:
נתחיל עם זה שהמשפחה היא חלק ממך ומהעיסוק שלך, אחרת זה לא ניתן. ענת אישתי, מהמובילות בארץ בריצות בנוניות בשנות ה- 90, הבנות שלי נעם ורוני אלופות ישראל בטריאתלון, דואתלון וריצה, כבר כמה שנים לגילן. כל המשפחה בתוכו ולכן הרבה יותר קל לי באימונים. לתחרויות אנו נוסעים ביחד ולכן אנו יחד כל הזמן ואנו קוראים לכזה זמן איכות משפחתי. היום מתחיל מוקדם מאוד 4 פעמים בשבוע השכמה בשעה 04:30 בימי עבודה רגילים בשביל להספיק גם את הרכיבות הארוכות. בסוף היום ריצה וסיום במקלחת בבריכה. בתואר שעשיתי בוינגייט, עבודת הגמר שלי היתה על תרבות פנאי והוכחתי שהאיש שהוא הכי עסוק הוא הכי פנוי לאימונים.

המוטו שלי בחיים:
לשמור על מה שאני עושה עם הילדים שלי ועם הקבוצה עד יומי האחרון.

היכן מתאמן ועם מי?
מתאמן לבד, לא מאמין בלהתאמן בקבוצה בתחום שלי, לא דרפטינג ולא להמתין לאחרים, להיות בקצבים שלי ובתוכנית שלי, מי שרוצה להצטרף אליי חייב להתחבר לקצב שלי.

מסר לאומה:
תאמינו בנו הספורטאים והקדישו לילדנו את מה שאנו ההורים מקדישים להם ואני מאמין שאז נצליח בספורט כמו מדינות קטנות ופחות תרבותיות מאיתנו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג